• Haaii^^

    Ik zoek rolletjes voor mijn nieuwste serie die ik op mijn ander account xHIPPEKIP ga zetten. Nouw, hier gaat het verhaal over.

    Het gaat over een meisje van 18 jaar die samen was met een jongen van 18 jaar. Maar nu, op haar 15 verjaardag deden het meisje en de jongen [Die toen ook 15 was] 'het' samen en werd het meisje zwanger. De jongen werd heel erg beroemd en liet het meisje zitten met dat kind. Nu, 3 jaar later zit het meisje met een kind van 3 jaar maar geen vader. Zijzelf weet wie de vader is maar het kind niet. Als het kind 15 jaar word wil het eindelijk weten wie de vader nu is. Hij/zij gaat op onderzoek uit en komt te weten wie de vader is. Maar wil de vader haar nog wel terug?

    En hier komen de rollen ^^

    Hoofdrol+Vriendin Tom : BEZET [xHIPPEKIP]
    Bf hoofdrol : BEZET [TOMxKxBITCH
    BF hoofdrol die het later met Tom krijgt : BEZET [xNIJNTJE]
    Vriendin Georg : BEZET [kimxgeorg]
    Vriendin Andreas ; BEZET [Flo]
    Bf Bill : BEZET [BILLxKxBITCH]
    Bf Tom : BEZET [JOYCEELECTRO]
    Bf Gustav : BEZET [3mm]


    Dit waren ze en dit wil ik van ju weten :

    Rol :
    Naam + Achternaam :
    Leeftyd :
    Karakter ;
    Likes ;:
    DisLikes :;
    Plaatje :
    Waarom dat jij die rol zou moeten krijgen :
    Tekstje :


    Ik Laat de winnaar weten met een privébericht dat zij de rol heeft en ik kies NIET de eerste!

    xxx


    Uhmm ik heb alle rollen dus begin ik nu aan de PROLOOG

    BF Bill of BF Tom


    Lalalalalalalala.

    Nog?

    Rol Maakt niets uit Info komt

    Rol :Kies zelf maar waar Ik het meest geschikt voor benxD

    Naam + Achternaam :Linda Kroon

    Leeftyd :18

    Karakter ;Lief,Spontaan,Wild,Ego,onzeker,brutaal, melig,hyper

    Likes ;:Tokio Hotel,shoppe,Concerten,Rockmuziek, Vakantie,Chill,uitgaan,Motorcrossen,Gitaarspelen

    DisLikes :;Huppels,Kutweer,Barbie's, Verwende Kindjes, Wanabee's,

    Plaatje :http://i256.photobucket.com/albums/hh167/thatonerosskid/Brookelle%20Bones/BrookelleBones6.jpg

    Waarom dat jij die rol zou moeten krijgen :
    Omdat Het me Een keileuke quiz lijkt!.en Ik doe niet Moeilijk over welke rol ik krijgxD

    Tekstje :

    Heey Leute Dit Hier Op de Foto Ben ik Linda!
    ik ben 18Jaar en Ben dol Op Gitaar Spelen, Ik zit al vanaf mijn 6e op een Muziekschool om daarin les te krijgen!, Ik ben Overigens ook dol Op Motorcrossen, Ja Ik hoor je wel denken,Iewl een meisje dat Motor crosst maar dat is keivet weet je, en het boeid me niet wat jij er van vindt, Ik ben een Lief persoontje wat vaak hyper en wild is maar als je aan me vrienden komt dan Moet je Opassen, Ik ben ook vaak Onzeker door mijn verleden waarin ik vaak gepest ben met mijn eigen styl en door mijn Ouders die vaak voor hun werk weg waren, Maar je moet me gewoon nemen soals ik ben!,
    Ik ben een mega fan van Tokio Hotel, Bullet for my valentine, Bless the fall en escape the fate! Maar Leute me Mobiel gaat Bubaai(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    vriendin georg
    info komt eraan

    Rol : BF Bill of BF Tom

    Naam + Achternaam : Siham Hammann

    Leeftyd : 17

    Karakter ;Bitchy,lief&betrouwbaar

    Likes ;Tokio Hotel&shoppen

    DisLikes ;Nerds&chocola

    Plaatje : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69823

    Waarom dat jij die rol zou moeten krijgen : Omdat ik meestal de vriendin van Tom of Bill ben&bijna nooit BF

    Tekstje:


    Haay people x3.Ik ben Siham en ben 17 jaar,bijna 18&daar ben ik blij om ook.Ik ben de BF van Bill/Tom&kan het heel goed met hem vinden.Ik hou van shoppen,zingen&ben ook een enorme TH fan.Verder ben ik een persoon die bitchy kan zijn,maar over het algemeen ben ik een lief&betrouwbaar persoon.Shit ik moet gaan,Tschüs x3


    Lalalalalalalala.

    bf tom..info komt =]

    Okay mensen! Ik ga ^nù op mijn ander account en dan laat ik zou al wat rollen weten^^

    Rol : vriendin Georg

    Naam + Achternaam : Kim van Zuuk

    Leeftyd : 19

    Karakter ; lief eigenwijs soms verlegen

    Likes ;: Shoppen strand

    DisLikes :; school

    Plaatje : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69066

    Waarom dat jij die rol zou moeten krijgen : Ik lieft georg

    Tekstje :

    haai
    kim is de naam en van zuuk is mijn achternaamxD
    19 jaar geleden hier op de aarde gedropd:P
    Ik lieft shoppe en naar het strand gaan
    Ik heb haat aan school
    Ik ben lief soms verlegen maar ik kan ook lekker eigenwijs zijn:P
    -XxX- Kim

    Okay mensen! Ik ga ^nù op mijn ander account en dan laat ik zou al wat rollen weten^^


    Oké(:


    Lalalalalalalala.

    Rol : BF Bill

    Naam + Achternaam : Say Fays

    Leeftyd : 15

    Karakter ; Lief voor iedereen die lief tegen mij is, koppig, eigenwijs, nieuwsgierig, kom altijd voor mn echte vrienden op, vertrouwt mensen niet snel.

    Likes ;: Music, Friends, Onweer

    DisLikes :; SCHOOL & HUPPELTJES!

    Plaatje : http://i292.photobucket.com/albums/mm16/alluvah/Avril_Lavigne_17_by_Zindy.jpg

    Waarom dat jij die rol zou moeten krijgen : Omdat ik BF Bill gewoon een super rol vind!

    Tekstje : Hey ik ben Say en ben 15 jaar geleden op deze wereld gedropt, net als de meeste mensen HAAT ik SCHOOL! Ik hij van muziek luisteren en het schrijven van liedjes, verhalen en gedichten. Ook hou ik van onweer wat de meeste mensen nogal raar van mij vinden.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    BF hoofdrol
    naam+ achternaam: Charissa Sullivan

    Leeftyd : 17

    Karakter ; Bitchy, lief, verlegen en hyper actief

    Likes ;:muffins, chocolade en wafels

    DisLikes :; nerds en huppels

    Plaatje : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=70188

    Waarom dat jij die rol zou moeten krijgen : Hij lijkt me Koel en ik lief jouw.x33

    Tekstje : Hoi ik bn Charissa, een meisjj van 17 en de beste vriendin van Annelies. Ik hou van Chocolade, muffins het liefst chocolade en wafels met veel slagroom. Ik hb een hekel aan Huppels en Nerds. maar ik moet gaan nu.x333


    *He's the one.

    Rol : Vriendin Andreas
    Naam + Achternaam : Rachel roodhof
    Leeftyd : 19
    Karakter ; Lief,gek,koppig,zorgzaam
    Likes ;: Kleding ontwerpen,muziek maken,teksten schrijven,met vrienden rondhangen,voetballen
    DisLikes :; Muggen,huppel gedrag,zinloos geweld,dierenleed
    Plaatje : [url] http://www.quizlet.nl/foto.php?id=58933[/url]
    Waarom dat jij die rol zou moeten krijgen :
    Tekstje :
    Hee ik ben Rachel en ik ben 19 jaartjes jong. Ik ben de vriendin van Andreas. Ja,dé Andreas van TOm en Bil Kaulitz. We zijn al zo'n 3jaar samen en houden veel van elkaar.
    Ik ontwerp kleding en schrijf teskten voor liedjes en verhaaltjes. Ook maak ik muziek.
    Ik ben gek op voetbal en doe dat dus ook vaak.
    Mensen omschrijven me als een lief zorgzaam meisje. Maar mijn vrienden noemen me eerder knettergk en koppig.
    Ooit hoop ik kinderen te krijgen en te gaan trouwen


    Music is the new sex

    bf tom..info komt =]

    Rol :
    BF TOM Ö<3# [anders vriendin andreas ^^]
    Naam + Achternaam :
    joyce leemans.
    Leeftyd :
    16
    Karakter ;
    jaloers,koppig,bitchi,grote mond,eigenwijs,egoïstisch,naïf,spontaan,lief
    Likes ;:
    tokio hotel.muziek.partys.shoppen.
    DisLikes :;
    regen.spinne.
    Plaatje :
    http://images.askmen.com/galleries/actress/michelle-trachtenberg/pictures/michelle-trachtenberg-picture-1.jpg
    Waarom dat jij die rol zou moeten krijgen :
    Omdat het tom is ja ö en het heel lief zouw zijn ^^
    Tekstje :
    Hééééj mijn naam is joyce en ik ben 16 ^^ eigenlijk weet ik niet zoveel te vertellen over mij buitten dat ik de bf van tom ben ^^[vriendin andreas].Zoals elk meisje houw ik van shoppen dus speciaal is dat niet ^^.<3

    Hoofdrol+Vriendin Tom : BEZET [xHIPPEKIP]

    Bf hoofdrol : BEZET [TOMxKxBITCH]

    Vriendin Gustav :

    Vriendin Georg :

    Vriendin Andreas

    Bf Bill :

    Bf Tom :

    Bf Gustav :

    Bf Georg :

    Tnxs lieford voor de rol.x33


    *He's the one.