• Nou zo'n favouriete balk boven aan.
    Ik heb die perongeluk te voorschijn getovert maar ik krijg hem niet weg. Heeft iemand een idee hoe dat meot?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dankje ik heb het ook geprobeerd en nu krijg ik het ook niet meer weg -.- x'D ik weet niet hoe die weg moet.

    OHMYBOOBOO schreef:
    Dankje ik heb het ook geprobeerd en nu krijg ik het ook niet meer weg -.- x'D ik weet niet hoe die weg moet.


    owh eh ik weet het ook neit


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb geen idee, misschien bij 'help' kijken ofzo? Wat voor browser gebruiken jullie eigenlijk, internet explorer, firefox...?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    linker muis knop op die balk en dan werkbalk favoriete aanklikken en dan is ie als goed is foetsie ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasXStar schreef:
    linker muis knop op die balk en dan werkbalk favoriete aanklikken en dan is ie als goed is foetsie ;)


    ik niet snappen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    Ik heb geen idee, misschien bij 'help' kijken ofzo? Wat voor browser gebruiken jullie eigenlijk, internet explorer, firefox...?


    internet explorer


    "Ignite, my love. Ignite."

    SasXStar schreef:
    linker muis knop op die balk en dan werkbalk favoriete aanklikken en dan is ie als goed is foetsie ;)


    het is gelukt.
    Dankje
    dankje
    dankje
    dankje
    dankje
    dankje
    dankje
    dankje
    dankje
    dankje
    dankje
    dankje

    ben je eeuwig dank baar


    "Ignite, my love. Ignite."

    oew, dat vind k wel grappig :Y)

    K zeg zowaar iets dat goed is xD
    En btw: das ook gwn ht meest logische om te doen, lijkt mij xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    > Slotje omdat het is opgelost (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.