• Man ik zit nu mn middeleeuwse letter voor tekenen af te maken. Normaal is tekenen niet zo erg, maar ik moet dus mn klad versie helemaal netjes enzo in de letter zetten die ik moet inleveren en dat is echt zóveel werk ;[ Iemand die ook in de vakantie van die opdrachten moet maken waar je totaal geen zin in hebt??
    Ik heb trouwens eerst een kladversie gemaakt omdat je de echte letter heel precies en netjes moet maken en heel veel gegumd lijkt niet erg netjes :Y)

    Ik hoef geen opdrachten te doen maar wel veel leren. BAHBAH.


    Everything is worse without music.

    Ik heb pas veel werk te doen voor morgen voor tekenen :')
    Ik moet 4 tekeningen maken en ik heb het me zelf veel te ingewikkeld gemaakt. Ik maak het echt uitgebreid hoe ik normaal voor mezelf ook teken, met schaduwen en al. En over één zo'n tekening doe ik al 2 weken, nu moet ik er 4 maken in één dag. kut.


    I live for the applause, you will die for it.

    Parviainen schreef:
    Ik heb pas veel werk te doen voor morgen voor tekenen :')
    Ik moet 4 tekeningen maken en ik heb het me zelf veel te ingewikkeld gemaakt. Ik maak het echt uitgebreid hoe ik normaal voor mezelf ook teken, met schaduwen en al. En over één zo'n tekening doe ik al 2 weken, nu moet ik er 4 maken in één dag. kut.

    Ik moet nog een verslag en nog een tekening maken xd Maar, veel succes als je die 4 in 1 dag moet maken ;o

    ik ben nu bezig met mn een na laatste boekverslag, en loop heel erg achter met CKV op school, dus moet dik 7 (korte) opdrachten maken, anders krijg ik onvoldoende en dan mag ik geen examen doen ofzo. en eigenlijk moet ik ook nog leren voor toets week die over 2 weken begint. maar daar heb ik dus lekker geen zin in dus doe ik het ook niet hihi.

    maar jij succes met je tekenopdracht, als je het nu doet en het af krijgt dat heb je er de rest van de vakantie geen last van =D


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    JustHateLove schreef:
    ik ben nu bezig met mn een na laatste boekverslag, en loop heel erg achter met CKV op school, dus moet dik 7 (korte) opdrachten maken, anders krijg ik onvoldoende en dan mag ik geen examen doen ofzo. en eigenlijk moet ik ook nog leren voor toets week die over 2 weken begint. maar daar heb ik dus lekker geen zin in dus doe ik het ook niet hihi.

    maar jij succes met je tekenopdracht, als je het nu doet en het af krijgt dat heb je er de rest van de vakantie geen last van =D

    Holycrap, succes ;o Jaa, daarom ben ik nu bezig en doe ik hierna meteen de volgende. Verslag doe ik morgen of vanavond ofzo.

    Significance schreef:
    Ik hoef geen opdrachten te doen maar wel veel leren. BAHBAH.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb geen vakantie meer, en ik ben al druk aan het leren + samenvatten voor mijn Pww.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.