• De stelling van vandaag luidt:
    Door de opmars van het internet, krijgt de overheid steeds makkelijk de kans om gesprekken van mensen af te luisteren en online handelingen te volgen. Dit is niet eerlijk, gezien de privacyrechten van de mens en hier zou de overheid mee moeten stoppen.

(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

Wie du mir, so ich dir.

nee,
    kan echt op meerdere manieren. en je kan er zelf voor kiezen wat je wel of niet online zet

"The farther backward you can look, the farther forward you will see."

of det de overheid het doet of je iets te technische buurjongen, wie zal het slechter met je voor hebben?

Never mess with a girl, you get hurt

Significance schreef:
    Tegenwoordig kun je overal in de gaten worden gehouden, en tja, als de overheid iemand in de gaten houd dan zou het wel ergens voor nodig zijn. Dus oneens.

Dit is de langste stelling ooit:O
    Maar ik vind dat de overheid het wel mag, maar alleen als het écht nodig is!

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Oneens.
    Als je een profiel aanmaakt, moet je weten dat iedereen het kan zien.
    Internet is gelijk aan geen privacy, dus als je privacy wil, moet je niet op internet dingen zetten die privé zijn.

You are the poetry Shakespeare was missing.

Significance schreef:
    Tegenwoordig kun je overal in de gaten worden gehouden, en tja, als de overheid iemand in de gaten houd dan zou het wel ergens voor nodig zijn. Dus oneens.

oneens, als ze het niet via het internet doen doen ze het wel anders. Het boeit de overheid echt niks dat je bijv samenvattingen opzoekt ipv je huiswerk te maken. Als je nou een aanslag aan het plannen bent op het internet tja.. Dan moet je dat maar gewoon niet doen? xD

Procrastination is the art of keeping up with yesterday

Ik snap hem eigenlijk niet helemaal :X
    En volgens mij kan bijna iedereen je privédingen via internet volgen, dus als je iets op het internet zet, is dat op eigen risico.

never give up, even if you're falling down so hard

Bigfoot schreef:
    Als de privacy zo niet werd aangetast, werd het wel op een andere manier gedaan hoor. Oneens dus.

effort never betrays you

Wat een lange stelling.
    Oneens, je bent er zelf bij als je iets op het internet zet.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Dat mogen ze niet eens man. Daar moeten ze een bevel voor hebben weetjewel.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Mee eens, geen zin om er een reden neer te zetten. Ben lui.

No growth of the heart is ever a waste

internet is niet prive.

"Let them eat cake!"

Dat doen ze al.

My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

Hobbelpaard schreef:
    Dat mogen ze niet eens man. Daar moeten ze een bevel voor hebben weetjewel.

Hoeft niet per se. Als jou moeder of vader bijvoorbeeld iets in het verleden te maken hebben gehad met drugs, en jij iets op jou computer over drugs opzoekt, bijvoorbeeld een XTC-pil, dan kunnen ze echt ieder moment je huis komen binnenvallen omdat ze denken dat je een heel laboratorium hebt met drugs. En dat is echt zo. Kennissen van ons hadden dat, maar die hadden er niets mee te maken. Ze kenden de persoon alleen maar. En echt, alle sms'jes, de msngesprekken het stond er PRECIES in. Niet normaal hoor, sorry.

My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.