• Vanochten zat ik allemaal te twijfelen of ik een jongen moest vragen die ik leuk vind. Uiteindelijk had ik hem een smsje gestuurd(een smsje omdat hij een uur rijden bij me vandaan woont).
    Alleen hij antwoorde niet terug maar naar 7 minuten wachten wat eeuwen leek kreeg ik een smsje met ja erin.

    Ik ben nu zoooooooooooo happy!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ben blij voor je! =3


    *insert philosophical cringe expression here*

    MamaHert schreef:
    (...)

    Jup, in Nieuw Zeeland. Letterlijk aan de andere kant van deze aardkloot dus. (:

    Jezu, dan vind ik het echt knap van je dat je dat volhoud!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Awhhh, wat leuk!
    Ik ben blij voor je! (:

    Slime schreef:
    Gelukkig maar _O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Aww wat leuk :O Gefeliciteerd!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ooooh leuk :'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Yesh! Ik ben blij voor je :3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Significance schreef:
    Aahw! Echt leuk voor je!


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben blij voor je!^^

    <3


    Ivar Oosterloo.

    Aaaw goedzoo. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    MamaHert schreef:
    (...)

    Omdat hij daar woont met z'n moeder en zusje. Hij is oorspronkelijk in Rusland [Siberië] geboren en daar op z'n 14e of zoiets gaan wonen omdat zijn moeder daar betere kansen zag voor hun. We hebben elkaar per puur toeval leren kennen op internet en zijn nu al ruim 2,5 jaar samen (in feb 3 jaar). Hij is ook al hier geweest en toen was het helemaal 1000% zeker ware liefde. n.n


    Dat is echt vet cute!

    Anyway, ik ben zoooo blij voor je! Ik durf te wedden dat die 7 minuten de langste 7 minuten van je leven waren!


    Never wait for perfection, just make it.

    Patos schreef:
    (...)

    Dat is echt vet cute!

    Anyway, ik ben zoooo blij voor je! Ik durf te wedden dat die 7 minuten de langste 7 minuten van je leven waren!


    echt waar mijn hart bonkte kei erg en ik dacht. Sms nou terug. En toen kreeg ik ee smsje. Drufde ik hem niet te openen!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aaw, cute! ;3 Ik kan me goed voorstellen dat die minuten zenuwslopend waren!


    You are beautiful, you are love.

    aah zo leukxD
    gefeliciteerd

    Oe, gefeliciteerd!


    make cake, not war