• Vanochten zat ik allemaal te twijfelen of ik een jongen moest vragen die ik leuk vind. Uiteindelijk had ik hem een smsje gestuurd(een smsje omdat hij een uur rijden bij me vandaan woont).
    Alleen hij antwoorde niet terug maar naar 7 minuten wachten wat eeuwen leek kreeg ik een smsje met ja erin.

    Ik ben nu zoooooooooooo happy!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Awww, ik ben blij voor je!(krul)


    effort never betrays you

    Aahw! Echt leuk voor je!


    Everything is worse without music.

    Ahw, wat lief! Kan je hem wel vaak genoeg zien dan?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Haha, ik wist het :'D

    Okee, eigenlijk niet want ik ken je niet, maar ik ben heel blij voor je (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mihihi, das schattig.

    @ Spiegelbild ; Mijn vriend woont 24.000km van me vandaan, dus ik vind een uurtje wel heel erg schappelijk dan. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    Mihihi, das schattig.

    @ Spiegelbild ; Mijn vriend woont 24.000km van me vandaan, dus ik vind een uurtje wel heel erg schappelijk dan. :P

    24 000 !? ;o


    Life begins at the end of your comfort zone

    Gelukkig maar _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Spiegelbild schreef:
    (...)
    24 000 !? ;o


    Jup, in Nieuw Zeeland. Letterlijk aan de andere kant van deze aardkloot dus. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Jup, in Nieuw Zeeland. Letterlijk aan de andere kant van deze aardkloot dus. (:


    nou zo erg heb ik het dan nog niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    MamaHert schreef:
    (...)

    Jup, in Nieuw Zeeland. Letterlijk aan de andere kant van deze aardkloot dus. (:


    Doe mee aan grenzenloos verliefd =D

    Mja gefeli Sarrr


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik ben blij voor je sarietje


    (Be)lieve in (you)rself

    mine schreef:
    (...)

    nou zo erg heb ik het dan nog niet


    Thats what I'm sayin' man. (krul)
    Ik wou dat mijn vriend op maar een uurtje rijden afstand woonde, i.p.v 48 uur reizen. :')
    Maar goed, dan nog kan het vervelend zijn als je hem niet zo vaak kunt zien. Denk ik.
    Vind het in ieder geval wel leuk voor je. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Jup, in Nieuw Zeeland. Letterlijk aan de andere kant van deze aardkloot dus. (:



    waarom zoo ver Ö


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gefeliciteerd :'D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    PURExANGEL schreef:
    (...)


    waarom zoo ver Ö


    Omdat hij daar woont met z'n moeder en zusje. Hij is oorspronkelijk in Rusland [Siberië] geboren en daar op z'n 14e of zoiets gaan wonen omdat zijn moeder daar betere kansen zag voor hun. We hebben elkaar per puur toeval leren kennen op internet en zijn nu al ruim 2,5 jaar samen (in feb 3 jaar). Hij is ook al hier geweest en toen was het helemaal 1000% zeker ware liefde. n.n

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 15:46 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell