• Hebben jullie een soort van vriendin(/vriend), die pas tijd voor jou heeft als al haar andere vriendinnen/klasgenoten/etc. er niet zijn?

    Als de vriendinnen van die 'vriendin' er wel zijn, dan vertelt ze haar verhalen echt aan hen, dat ze hun kant op kijkt enzo. Dat jij er dan maar een beetje bij staat.
    En als al die andere meisjes er niet zijn, dan heeft ze ineens wel door dat jij er bent. Dan vertelt ze haar verhaal aan jou, omdat ze het bij niemand anders kwijt kan.
    En als jij iets vertelt aan haar, dan lijkt het wel of zij dat totaal niet interessant vind.

    Of iniedergeval, herken jij zo'n situatie? Wel eens meegemaakt?

    Hoop dat jullie het snappen, haha

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 14:55 ]

    Herkenbaar, ja.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Herkenbaar, ja.


    Never wait for perfection, just make it.

    Ja, dat ken ik.
    Zo'n vriendin had ik, op een gegeven moment kreeg ik "ruzie" met der. Nu spreek ik haar niet meer...


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Stripe schreef:
    Herkenbaar, ja.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Stripe schreef:
    Herkenbaar, ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stripe schreef:
    Herkenbaar, ja.


    Never forget the things that make you smile

    Stripe schreef:
    Herkenbaar, ja.


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Dat ken ik ja.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Meer dan herkenbaar.


    I recycle my thoughts.

    Stripe schreef:
    Herkenbaar, ja.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Stripe schreef:
    Herkenbaar, ja.


    effort never betrays you

    dat ken ik wel, maar zo'n vriendin heb ik niet meer... Zo'n vriendin hoef ik niet eens


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ken ik .. Was bij mij in de straat.. ze speelde toen met mij.. de waren wat ander en ze ging op eens naar hun en nja toen stond ik daar o-O Nja.. dat was best wel een hele tijd geleden.. [5 jaar? of meer =P] en ik heb nooit weer wat met hun gedaan =D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stripe schreef:
    Herkenbaar, ja.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stripe schreef:
    Herkenbaar, ja.


    SLOAN.