• Kijk, ik heb dus nu een vriend. Al voor de tweede keer, en dezelfde.
    Het is uit geweest voor 3 maanden, en ik was er zo kapot van dat ik tegen mezelf heb gezegd dat hij gelukkig wordt met een ander en dat ik hem moet vergeten en naar een nieuwe liefde moet gaan vinden. Nou, ondertussen was ik wel wat met hem bezig enzo maar en ik vond hem toen nog echt leuk. Hij wilde het toen voorlopig nog niet aanmaken want hij wist niet zeker of hij de goede keuze zou maken. Nou, oke dan. Ik heb toen volgehouden dat ik toch alsnog naar iemand anders opzoek mocht want als ik te veel aan hem zou vastklampen en hij zei uiteindelijk toch nog nee zou ik er nóg meer kapot van zijn en daar had ik geen zin in natuurlijk. Maardus; Ik heb nu dus twee, bijna drie, maanden met hem. Maar sindsdien twijfel ik wel, want ik heb mijn gevoelens helemaal weggedrukt toen en ze lijken maar héél af en toe voor hem terug te komen. Ik twijfel ook best veel of ik het zal uitmaken of niet. Dus; dumpen of houden? Dit moet niet ondankbaar klinken, want ik ben hem ontzettend dankbaar dat hij nu super lief voor me is en ook echt laat merken dat hij van me houdt, ook daarom weet ik niet goed wat ik moet doen..
    Help?:c


    your eyes are like stars in the night.

    Het lijkt soms echt ingewikkeld, maar uiteindelijk moet je je één vraag stellen: Zie je hem graag, of zie je hem niet graag? Die knoop moet je voor jezelf doorhakken om voor jullie beiden een goede keuze te maken. Niet naar het verleden kijken, maar wel naar 'nu', dat telt.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Is misschien wel verstandig ja, maar ja ik weet verder de situatie niet dus eigenlijk kan ik er niet over oordelen :x Sterkte alvast (:

    Dankje (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ga voor jezelf na of je nog wel gelukkig met hem bent.
    En zoals je al zegt in het topic, het tijdelijk uitmaken.. Dat is niet dé oplossing. Ik heb er zelf ervaring mee, en het is niet goed bevallen bij mij.
    Maar je moet zelf weten wat je doet, iig veel sterkte (;


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Waarom word ik onzeker en bang als ik me verbeeld dat het uit is?:\

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 22:46 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Spiegelbild schreef:
    Het lijkt soms echt ingewikkeld, maar uiteindelijk moet je je één vraag stellen: Zie je hem graag, of zie je hem niet graag? Die knoop moet je voor jezelf doorhakken om voor jullie beiden een goede keuze te maken. Niet naar het verleden kijken, maar wel naar 'nu', dat telt.

    Helemaal mee eens.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Kan je het gevoel niet weer 'naar boven brengen' van toen je ze naar 'beneden gedrukt hebt' ? (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    marjotjuh95 schreef:
    Kan je het gevoel niet weer 'naar boven brengen' van toen je ze naar 'beneden gedrukt hebt' ? (:

    Ik heb al zo veel geprobeerd joh, ik vind het echt niet meer denk ik..


    your eyes are like stars in the night.

    Afwachten, kijk of het komt na een paar weken.
    Zo niet? Tja, misschien is het dan toch echt over. Ik bedoel, je bent nog jong, en de kans is klein dat je op jou leeftijd heel lang met één jongen blijft.
    Maar zo wel, alleen maar goed!
    Succes
    (flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soulsavers schreef:
    Afwachten, kijk of het komt na een paar weken.
    Zo niet? Tja, misschien is het dan toch echt over. Ik bedoel, je bent nog jong, en de kans is klein dat je op jou leeftijd heel lang met één jongen blijft.
    Maar zo wel, alleen maar goed!
    Succes
    (flower)

    Ik wacht al twee maanden, vandaar dat ik dit topic opende. Ik denk dat het op is..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik wacht al twee maanden, vandaar dat ik dit topic opende. Ik denk dat het op is..

    Volgens mij wist je het antwoord al voordat je dit topic opende.. Succes Stephanie (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soulsavers schreef:
    (...)
    Volgens mij wist je het antwoord al voordat je dit topic opende.. Succes Stephanie (:

    Ogosh, ik ben zenuwachtig als de neten. Ik kan hier echt niet tegen :\ Ik ga 'm smsen dat we weer een keer moeten praten enzo..


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb 6 maanden met iemand gescharrelt. Ik heb hem tig keer de keuze gesteld van wat hij nou eigenlijk wou,elke keer kreeg ik te horen: 'Ik weet het niet'. Na 6 maanden heeft hij toegegeven dat hij niet de gevoelens had voor me die ik wel had voor hem, dus het is niets geworden. Vervolgens zegt hij doodleuk de andere dag: 'Ik ben verliefd.' Dus ik helemaal blij yes, hij is van gedachten veranderd. Wat blijkt hij was al tig maand aan het scharrelen en flikflooien met een ander.

    Ik weet dat dit niet hetzelfde is als jou, maar ik weet wel hoe jij je voelt. Ik ben zo dom geweest om 6 maanden lang te wachten op die gast, op dat moment denk je er niet aan van 'ben ik die gast wel waard? houdt hij wel van me?' je hebt de hoop dat hij jou ziet zoals jij hem ook ziet.

    Ik ben van mening dat je die jongen niet in twijfel mag houden. Jij twijfelt aan je gevoelens en ik zeg je, dat is geen goed teken. Ik zou het dus uitmaken, voor hem maar ook voor jou. Jij voelt je niet lekker bij hem doordat je twijfelt aan je gevoelens en die jongen die mag dit niet meemaken.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik denk dat je je hart moet volgen. Maar ik zou zeggen misschien een break voor een paar weken ofoz, kijken of je hem mist en of de gevoelens daardoor terug komen. Wees gewoon eerlijk tegen hem. Als hij van je houd dan begrijpt hij het vast wel!


    I rather love then fight.

    Dramione schreef:
    Als hij je bijna drie maanden heeft laten wachten, is het je dan nog waard moet je je afvragen..

    ik kon niks beters zeggen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik heb het 17 maanden lang gehad met een jongen, ik hield zoveel van hem, maar het is uitgegaan. nu heb ik sinds een maand een nieuwe vriend, maar ik denk nog steeds aan mijn ex. dat is normaal, je moet er nog even overheen komen, dat heeft gewoon tijd nodig