• Een wedstrijd,
    Tien teams die tegen elkaar strijden.

    Tien teams zitten in een spannende wedstrijd. Winnen betekent eeuwige roem. Verliezen betekent niks.
    Wie wint er in deze harde strijd?

    Sarita en haar vrienden die doen mee aan deze wedstrijd. Maar het blijkt zwaarder te zijn dan ze hadden verwacht.
    Want is hun vriendschap wel sterk genoegt om stand te houden in deze race?

    doen of niet doen?
    zou je hem lezen?
    titel?
    tips?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 17:00 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    doen of niet doen? Doen!
    zou je hem lezen? Als ik ja zou zeggen, was je een uitzondering. ;$
    titel? Geenideesorry
    tips? Misschien dat je er ook rollen voor kan uitdelen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Misschien iets minder teams. Anders kan het nog wel eens verwarrend worden. (:
    Title; Let the game begin.


    I rather love then fight.

    Jaaa doen!
    Ik zou 'm lezen hoor!
    Titel: Is winning worth losing?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind het wel een leuk idee! Je moet het nog wel meer uitwerken, wat gaat er allemaal gebeuren (wie hoe wat etc) (:


    You try so hard not trying to try so hard.

    Haha, toen ik je idee las deed het me een beetje denken aan het boek 'De Hongerspelen' (: (Ik heb het nog niet gelezen, maar als je die reclameteksten leest bij de bruna ofzo zul je de gelijkenis wel zien ^^)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, toen ik je idee las deed het me een beetje denken aan het boek 'De Hongerspelen' (: (Ik heb het nog niet gelezen, maar als je die reclameteksten leest bij de bruna ofzo zul je de gelijkenis wel zien ^^)


    nee juist niet want die verhaal is anders.(heel anders) wat in hongerspelen gaan mensen dood.


    "Ignite, my love. Ignite."