• waarom doet Quizlet niet mee aan website van het jaar? Of doet die dat al?


    A woman's best make up is her smile

    Kaulitz4live schreef:
    We hoeven niet mee te doen aan zo'n wedstrijd om te weten dat quizlet een geweldige site is.

    Dat is natuurlijk ook wel weer waar :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.


    They fell in love, didn't they?

    Waarom zou Quizlet meedoen als hij toch niet gaat winnen als site? Site's zoals Facebook, Hyves en Habbo zijn veel beter! Ook krijg je die nieuwelingen en dat is irri.


    Being happy is a choice ~

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.


    Het is zo gezelli gmet nie tzo vele mensen.


    Food.

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.


    hier ben ik het helemaal mee eens!


    Even a white rose has a black shadow.

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Crime schreef:
    Nog nooit gehoord van 'Website van het jaar', maar ik denk dat het wel een super idee zou zijn. (':


    None but ourselves can free our minds.

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.


    mee eens. daarlijk komen er mensen op die hier niet thuis horen :'( en als quizlet beroemd word komen te veel mensen en dat is nie leuk :'(


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.


    Oh. Daar had ik nog niet aan gedacht.
    Maar je hebt absoluut een punt :Y)
    We houden het gewoon zo (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind dat er sites zijn met een mooiere opmaak, maar ik weet dan ook niet waarop die sites beoordeeld worden.
    Daarnaast eens met Parviainen.


    No growth of the heart is ever a waste

    I'm sorry, but ik heb een haat aan newbs die meteen hun kont overal tussen proppen. T_T Oftewel ik hoop dat Q nooit voor zo'n wedstrijd genomineerd wordt.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 18:59 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.


    Life is a beautiful struggle

    Het is toch juist fijn dat er nieuwe mensen bij komen? Dan kan je weer nieuwe mensen leren kennen. Ik vind het best, zolang ze maar wat doen. Maar ik blijf erbij! We hoeven niet mee te doen aan zo'n wedstrijd om te weten dat quizlet geweldig is(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Rickjuh schreef:
    Quizlet is de Secret Society onder de geweldige mensen (cat)



    thihi
    totaly agree (:


    Change, the only good thing in this world.