• Ik zou mezelf echt moeten slaan..
    ik ben zaterdagavond uitgeweest (Q-party) en daar was de meeste adorable kerel e.v.e.r.! En blijkbaar -zelf heb ik het amper gezien- keek hij de hele tijd naar mij. Maar, aangezien ik zo verlegen als hell ben, durfde ik niet met hem te praten. En nu heb ik geen idee hoe hij heet of waar hij woont of wat dan ook.
    Sla me, en hard -cries-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb daar wel vaker last van Ö
    Maar ga lekker eisjes eten ofzo ;D


    If I had you, life would be a party it'd be ecstasy.

    Doos schreef:
    Ik heb daar wel vaker last van Ö
    Maar ga lekker eisjes eten ofzo ;D

    Voor de moment zit ik aan de chips :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    haha dat had ik ook.
    ik ging met een vriendin (ze heeft al een vriend) een keertje sporten in de sportschool, was er zo'n hele leuke sportleraar :9~ maar ik durf ook meestal niet zomaar op iemand af te stappen, en hij vroeg of ik volgende keer weer kwam. maar ik ben niet echt sportief dus ik zei van niet, maar hij bleef volhouden dat ik volgende week weer moest komen.
    Maar achteraf wist ik niks van hem! Ik wist niet eens zijn naam! Domheidddd

    En ook toen ik met school in Londen in Engeland was, mocht je vrij shoppen dus ik ging met een vriendin een winkel in en toen zei een groep Nederlanders iets tegen ons dus ik reageerde en toen waren ze verrast dat wij ook Nederlands waren. Dus zij spraken me aan en eerst vroegen ze waar ik woonde, toen wilde ze mn naam weten en toen mn nummer... maar die had ik niet gegeven want het waren geen lekkere jongens haha

    maar ach, ik stap ook nooit zomaar op iemand af, maar er zijn nog zoveel jongens, wacht gewoon op de juiste. Je maakt nog zoveel kans. En als je niet zomaar op iemand af durft te stappen kun je nog altijd oogcontact maken, kijken hoe hij daarop reageert :)

    Philosophic schreef:
    -aait zachtjes- Ik heb hetzelfde ook meegemaakt.


    Get back motherfuckerz'