• Toen mijn papa vier was, had hij een broertje van twee die aan een mysterieuze ziekte leed. Uiteindelijk stierf hij. Dat wist ik niet, en weet niet wat ik nu moet zeggen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat is inderdaad iets waar je stil van word..


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat is best erg :O Ik zou ook niet weten wat ik moest zeggen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is kut. o.o
    Zeg dat je het supererg voor hem vind.
    Als mijn vader mij zoiets verteld. We liggen allebei dubbel.
    Stiekem vind ik het dan wel zieilig. En hij dan ook wel.

    :O


    It ain't broke, so don't fix it.

    oei...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ability schreef:
    Dat is inderdaad iets waar je stil van word..

    O.o Wat erg.
    Maar hoe heb je dat nu dan uitgevonden?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is idd erg, maar waarom zou je nu anders tegen je vader gaan doen? Is hij er zelf over begonnen of iemand anders? Als hij er zelf over begonnen is hoef je niks bijzonders te zeggen, maar laat merken dat je luistert en dat je het erg vindt.
    Als je het van iemand gehoord hebt, dan zou ik het maar zo houden tenzij je echt meer wilt weten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Square schreef:
    O.o Wat erg.
    Maar hoe heb je dat nu dan uitgevonden?


    Hij heeft het gezegd.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mijn papa heeft net hetzelfde meegemaakt (al weet ik de leeftijd van zijn broertje niet meer). Toen ik dat voor het eerst hoorde wist ik ook niet wat zeggen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou daar ook stil van worden..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn pa heeft hetzelfde meegemaakt, alleen dan met mijn opa. Die stierf ook, en toen ik dat voor het eerst hoorde was dat best wel moeilijk, maar als je niet gemene dingen ofzo zegt is er denk ik niks aan de hand hoor.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn vader heeft ook zo iets mee gemaakt. Zijn broer was verdronken voordat mijn vader was geboren. Mijn vader heeft de naam(Jan) van die broer gekregen en werd dus altijd vergeleken met de vorige Jan zeg maar. Heel stom voor mijn vader want de 1e Jan was 'perfecter' om het zo maar te zeggen, mijn vader haalde altijd kattenkwaad uit enzo. Toen ik dat hoorde kreeg ik ook best medelijden met hem ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mijn vader zijn broer is ook gestorven toen mijn vader vier jaar was.
    Toen hij mij dat voor de eerste keer vertelde was ik nog erg jong, iets van een vier jaar.
    Ik geloofde hem niet en ik lachte er mee.
    Maar achteraf gezien ben ik blij dat ik dat altijd heb geweten en dat ik zoiets niet achteraf te horen krijg.


    effort never betrays you

    wow veel mensen hier hebben een vader met een dood broertje(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor