• Want ik ben al een tijdje niet meer op quizlet geweest, maar ik mis het wel.(':

    Alleen, nu ga ik woensdag naar de kapper. Ik weet precies wat ik wil, ik kan het alleen niet uitleggen. Laatst keek ik The Cleveland Show, en daar was een tienermoeder met dat haar! (Hoe kansloos ben ik?) Nu wil ik graag een goede foto hebben waarop dat goed te zien is, het kapsel. Willen jullie mijn misschien helpen zoeken?(flower)

    Kijk vanaf 3.20 voor een voorbeeld, van die tienermoeder.


    everything, in time

    Printscreen dat gewoon ;p


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha, ja dat ga ik doen als ik geen goed voorbeeld kan vinden. Maar het is zo stom om met zo'n plaatje bij de kapper aan te komen.:'D


    everything, in time

    Dat is heel normaal hoor. :'D Iedereen gaat met plaatjes naar de kapper. (:

    Oh wacht. Ik had het filmpje nog niet gezien. :'D Ik zou het omschrijven als een grote scheve pony, met de achterkant in laagjes. En ik weet niet of je je haar wilt kleuren, maar dan is het ongeveer hazelnootkleurbruin? Iets lichter. :') Poepbruin. Haha.

    Nee, ik wil het niet verven. Het gaat vooral om de pony. Je hebt aan beide kanten een soort van lok, zeg maar, maar aan één kant is hij wel wat "langer", dan komt hij meer over je voorhoofd zeg maar.
    Ik denk dat ik toch maar een printscreen maak.:'D


    everything, in time

    Ik zou het een schuine pony noemen. Want ik heb dat ook, alleen minder schuin.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Ik zou het een schuine pony noemen. Want ik heb dat ook, alleen minder schuin.


    Lol, ik weet wel wat een schuine pony is. Die heb ik zelf nu ook. :'D Maar bij deze zit er aan de andere kant ook nog zo'n pluk. De plukken zijn zeg maar gelijk, alleen zit het bij één kant nog net wat meer over het voorhoofd, snappévoe?


    everything, in time

    Ah, zeg dat wat je net zei (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Marleeeeen, waar was je nou _O_

    Ik vind 't leuk! Neem 't plaatje mee en probeer 't eerst uit te leggen, dan kun je alijd nog dat plaatje laten zien. ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slime schreef:
    Marleeeeen, waar was je nou _O_

    Ik vind 't leuk! Neem 't plaatje mee en probeer 't eerst uit te leggen, dan kun je alijd nog dat plaatje laten zien. ^^.


    Gewoon hier!-gayhand.-
    maar dan kan ik toch beter eerst het plaatje laten zien? Dadelijk dénkt ze dat ze het snapt, knipt ze nog fout.xd


    everything, in time

    Kom je daar aan: 'Ik wil graag mijn haar als dit plaatje!'
    Van een of ander tekenfiguur, haha (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.