• Daar ben ik nou nieuwsgierig naar.
    Beschrijf hem uitvoerig, of nog beter-
    show me a picture! :9~

    De mijne; 1 & 2


    Hope goes lost but never dies.

    Normaal. Maar op dit moment veel te rommelig, dus geen foto x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Een teringzooi. _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    mijn kamer is lichtpaars, er staat een één persoonsbed en een nachtkastje. een bureau en een keiard grote kast xD maar bij mij is het ook niet echt netjes (=


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Iedereen is te lui om een foto te maken van zijn kamer (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    Iedereen is te lui om een foto te maken van zijn kamer (cat)


    Precies :Y)
    En ik ben ook te lui om grote beschrijving te geven. Mijn kamer is kort gezegd klein met een bureau, kast, nachtkasje en een bed met zwarte klamboe (ofzoiets) En paarse muren. -jaloers op jou behang-

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 17:11 ]


    You are beautiful, you are love.

    ik maakt nog wel n keer een foto.

    ~ 1 muur roze de rest paars
    ~ 2 persoons bed
    ~ houtenvloer
    ~ bureau
    ~ kledingkast
    ~ laptop
    ~ tv
    ~ dvd speler
    ~ spiegel
    ~ prullenbak
    ~ ramen
    ~ verwarming
    ~ mijn deur hangt vol met posters

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 17:19 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    haha, hoe bedoelje veel bieber?

    Maar ik zal binnekort eens een foto maken, gezien mijn mobieltje kaduuk is en van mijn oude het aansluitingsdraadje kwijt is. (A)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Roze roze roze, enorme posters van Marilyn Monroe en de Eiffeltoren, overal kussentjes en écht een teringzoo.


    It's time to be happy again.

    mijn slaapkamer licht in de zolder. ik heb een grote dakkapel en mijn vloer is vinyl van water! (een echte water vloer dus) ik heb veel posters van twilight en vampieren erop staan (ik ben er zelf ook een) een bureau met een computer EN mijn EIGEN PRIVE LOOP IN KLEDING KAST!! XD hij ziet er nu nog een beetje oud en stoffig uit maar straks ga ik het daar helemaal opknappen tot 1 gang met 2 chillplekjes!!


    melig en vampier tegelijk XD

    Witte en lichtgroene muren. Grote rode bloemen :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ga het binnenkort een keer verven als ik geld heb. Het is nu: 1 muur wit, de rest blauw. Maar dat vind ik niet meer mooi. Ik wil nu rood met goudkleur of bruin met roze. Ik twijfel een beetje.. Verder staat er een bureau, een televisiekastje, een eenpersoonsbed, een enorme spiegel <33 en een hang/leg kast of zo (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jouw kamer is lauw O,o
    die van mij is nogal standaard en lelijk (maar wel f*cking groot) en de hele muur zit aan een kant volgeplakt met posters. (letterlijk, ze hangen over elkaar enzo, heel cool effect)


    Alis volat propriis

    Redelijk groot, mijn bed. logeerbed, schuin dak met raam, breedbeeld TV, PS2, Dvd-speler, Dreambox (voor de satelliet), Tokio Hotel vlag. Oude kast, airco en verwarming ennuh, that's is?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Roze muren, Graffiti op de muur, een boekenkast, een vitrine kastje, een kledingkast, een schuin dakraam, een bureau met een konijnenkooi erop en wat zooi. Een nachtkastje met twee psychologische boeken en een nachtlampje en er staat ook nog een logeerbed in mijn kamer die ik nog moet opruimen en een bureaustoel (:
    Niet geheel duidelijk maargoed :'D


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    haha amber justin bieber jonge haha. Oke uhm ik heb eigenlijk 2 kamers alleen is de muur er tussen half uitgebroken zodat het 1 is. Ik heb een hele grote officiele poster van Roodkapje boven mijn bed. Tegenover mijn bed staat mijn TV en mijn boekenkast met mijn schoolspullen make-up. Onder mijn raam aan het hoofd eind van mijn bed staat een kledingrek met kleren enz. Dan in de andere kamer staan 2 stoelen en een tafel, twee planken met allemaal zooi :'). Mijn bespoten kledingkast waar ik al mijn schoenen en andere kleren die ik haast nooit aan heb ik liggen en mijn bureau met whiteboard en gitaar en kachel en nog meer shit.


    when words fail, music speaks.