• Daar ben ik nou nieuwsgierig naar.
    Beschrijf hem uitvoerig, of nog beter-
    show me a picture! :9~

    De mijne; 1 & 2


    Hope goes lost but never dies.

    Groene & zwarte muren, een bed, een bureau, tv, pc, laptop, kledingkast, groen kleed, een plank met wat spulletjes en binnenkort m'n eigen mini-aquaruim (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nu zit er een tv in :D


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben mijn kamer aan het verbouwen maar zo gaat ie er uit zien:

    zwart 2 persoonsbed
    glazen bureau
    ingekaderde posters (justin bieber, selena gomez,...)
    kasten van kastanje hout
    garderobe
    televiesiemeubel...

    Blauwe muren waarvan een donkerblauw is met op die muur een rode, roze en oranje streep. Dan heb ik een twijfelaar, een bureau en bureaustoel, een grote kast, twee kleine tafeltjes, een oude stoelzetel, een nachtkastje, een zitzak en een beeld van Donald Duck.

    Geel en roze :Y)
    Behangpapier dat ik koos toen ik 6 was
    En posters.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    klein&rommelig. (:


    Don't dream your life, live your dreams.

    2 roze muren en 1 witte muren, en een roze tapijt. xD
    Een bed, 2 kasten, een kledingkast, tv, dvd, laptop, muziekspeler, boekenkast, bureau, stoelen, pc. nachtkastje. En zou kanik nog wel ff doorgaan xD


    It's so hard to accept the fact you're gone forever

    Mijn kamer is vierkant. Twee muren wit, één limegroen en één milkapaars. Er ligt een hoop rommel, er staat een onorgineel Ikea-bed, er staat een onorginele Ikea-kast en er staat een oeroud bureau :3


    Destroy what destroys you.

    Mijn behang is geel, met dieren -langs de ene kant toch- (gekozen toen ik zes was, aha), een klein raam, witte meubels (maar ik ga er nieuwe krijgen), een paar posters,...
    En héél héél héél rommelig.:Y)


    effort never betrays you

    Enamoro zei op 24 okt 2010 - 16:15:

    ...

    Dat was mijn 5 bij 4m kamertje :'D .


    Dat is nog best groot, 20M² mijn oude kamer was 3 bij 3,5

    Maar sinds net heb ik een nieuwe kamer, die ik helemaal love, met anderhalve muur bruin en handerhalve muur blauw, en een muur wit, een tafel, boekenplanken, witte van de IKEA, en een antiek 2 persoons bed, en uhm een raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam =)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik heb geen foto van me kamer :I dus ik ga maar even omschrijven.
    . Wit behang met tulpen -Haha ik weet wat jullie denken, ze zyn zwart, grijs en rood ^^
    . Laminaat :I
    . Rommeltafel -Hehe, bureau dus
    . Bed met 2 matrassen -Okè maar dat slaapt gewoon lekker
    . Zitzaak ^^
    . Megaspiegel
    . Makeupkastje
    . Klerenkast -Nee echt, dude -.-
    . Bloemen,vazen,schilderijen,doeken,posters. Yaknow (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Jouw kamer is echt netjes :')

    Mijn behang is hetzelfde als dat van jou, maar dan zwart-wit. Mijn bed heeft spijlen met in het midden een hartje -ikea bed dat iedereen heeft-
    In de hoek staat een computer op een bureau die kapot is. Daarom zit ik ook nooit meer aan mijn bureau. En er staat nog een tv en een zwarte kledingkast.

    En voor de rest ligt er zoveel zooi dat je amper meer de grond kan zien.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ehh als je binnenkomt heb je recht voor je neus (maar dan 3 meter verder, of msischien wel 4?xD) de buitendeur + balkon. Links staan 4 boekenkasten, 2 aan de ene kant (allebei met boeken erin) dan een doorgang, en dan weer 2 boekenkasten (1 met boeken, en 1 met héél veel nagellak & make up). Als je die doorgang doorgaat heb je links mijn bureau, en rechts mijn kledingkast.

    Als je binnenkomt heb je aan de rechter kant mijn 2-persoons bed, met 2 nachtkastjes ernaast. En naast de deur zit een wastafel^^
    Duidelijk genoeg of moet er nog picc bij? xD


    Bad decisions make good stories.

    Oja, en gewoon simpel wit behang xD


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb 2 oceangroene muren (muur waar de deur in zit en rechtermuur) en 2 witte muren (links en recht vooruit).
    Ik heb een schuin dak aan de linkerkant als je binnenkomt.
    Ik heb een groot raam recht tegenover de deur
    Aan de rechterkant (groene muur) staat een witte klerenkast en een zwarte grote boekenkast met zo'n trap.
    Naast het raam staat een ouderwetse kast met zo'n klep, hij ruikt naar tabak. Daar hangen allemaal kleren aan en er staan twee kandelaren op met paarse kaarsen erin.
    Aan de linkerkant, gelijk naast de deur, staat een nachtkastje met tien kilo boeken erop en een flesje water en labello, etc. Daarnaast een enorm tweepersoonbed dat niet opgemaakt is, maar een witte sprei met bloemetjes heeft.
    Op de grond liggen allemaal schoolboeken en schoenendozen, dus het is echt een chaos.
    Nee, ik heb geen bureau, dat klopt. Die staat in mijn studeerkamer (nerd)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 14:23 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.