• Dit is de link naar het ouwe topic!

    Jaja u hoort het goed. Estrella heeft de leiding vandaag bij deze tekenwedstrijd!

    Hallo DarkEstrella,
    je mag beginnen met je tekenwedstrijd! Je hebt een week de tijd om dat te doen.
    Geef je me de link naar je topic?
    - Krull

    Voor als je me niet wilt geloven. :P

    Prijs:
    1e plaats; Plaatsje op mn profiel, rol in een story -zelf kiezen-, iets in the spotlight, mij één zelf bedachte teken opdracht én punt daarvoor geven.. -Ik mag niet weigeren ;s-
    2e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -onderwerp zelf bepalen-, mij één zelf bedachte teken opdracht én een punt daar voor geven. -Ik mag niet weigeren ;s-
    3e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -Onderwerp suggestie mag gegeven worden-, mij één opdracht uit de wedstrijd geven én een punt daarvoor.


    Deelnemers:
    -Kikkeli 9.2 9.3 9.2 9.3 9.6
    -Villain 9.0 9.3 9.5 9.1 9
    -Shithead 7.7 9.6 9.0 9.1 9.7 + 0.5 = 10.2



    Ik heb jullie lang in spanning gehouden! Het moment is daar! Wat zijn de plaats verdelingen?
    Op de 3e plaats, Nynk! (Villain) -Overhandigt troffee aan Nynk- Ik stuur je een gb'tje met de instructies over je prijs!
    Je mag heel trots op jezelf zijn! Je hebt deze wedstrijd echt prachtig vol gehouden! Héél goed gedaan!
    Op de tweede plaats, ze lagen dicht bij elkaar maar het is geworden... Daryl! (Shithead) -Overhandigt troffee aan Daryl- Gefeliciteerd! Ook jij krijgt een gb'tje met daarin de instructies over je prijs! Je hebt het écht geweldig gedaan! De tekening was zeer moeilijk, en je hebt m zelfs helenmaal af gebeeld! Dat is echt heel moeilijk en je hebt het heel mooi gedaan!
    De 1e plaars! Jullie raden het al! Sem! (Kikkeli) -Overhandigt prijzenkast aan Sem- Héél héél héél mooi gedaan! We zijn allenmaal heel trots op je! Jouw tekeningg was zeer gedatailleerd én realistisch! Je hebt jezelf groot gehouden tijdens iedere uitdaging! Je hebt het ongelofelijk goed gedaan! Ook jij krijgt een gb'tje met de instructies over je prijs.
    Dit was het dan! Mijn tekenwedstrijd! Ik ben trots op iedereen die mee heeft gedaan! Jullie kunnen fantastisch tekenen! Ik hoop dat jullie hebben genoten!


    Uit de wedstrijd:
    -Scandal 8.2 9 9.1 8.3 8.3
    5e Ronde niet overleefd
    Amistad 7.4 8.3 9.2 8.8 8.9
    5e Ronde niet overleefd
    PurpleLips 9.4 9.3 8.6
    Niks ingeleverd en niks van zich laten horen
    BanZai 8 9.5 9.2 8.3
    4e ronde niet overleefd...
    Cottonmouth 8.3 9.3 9.0
    Niks ingelevert, en niks laten horen.
    Affinity 7.6 9.1
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Discover 7.6 8.2
    2e ronde niet overleeft.
    TwarrenLin 8
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Girasole 7.6
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Paintbrush 7.1
    Heeft de 1e ronde niet overleeft
    FireAtWill
    Uit de wedstrijd gestapt
    OHMYJACKSEN
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.
    Roomijsjeu
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.


    Xx

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 16:23 ]

    hoe wil ik da doen met der armen om dr rug =P haha ik ga straks wel wat anders doen...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    hoe wil ik da doen met der armen om dr rug =P haha ik ga straks wel wat anders doen...

    Simpel, teken achter haar een pas soep die schuin staat =P

    OMG, YEEEEEEY!!! Ik was er een paar dagen niet, dus de hele poll in me ontgaan... maar bedankt dat ik er in mocht blijven en ook bedankt voor de tips!

    Leuke opdracht trouwens ;]


    itkee turhaan

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Simpel, teken achter haar een pas soep die schuin staat =P


    Huh...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zal wel ff laten zien wat ik bedoel brb in 3 minuten

    Tadaaa oke deze is lelijk geen manga en met paint, maar zo iets bedoel ik, dan teken je gewoon omgevalle soep naast haar. Maar moet gn xByeeee
    Ps Syll, ik heb nu eindelijk die alles water enzo knopjes ^^.

    ShinObsessed schreef:
    Tadaaa oke deze is lelijk geen manga en met paint, maar zo iets bedoel ik, dan teken je gewoon omgevalle soep naast haar. Maar moet gn xByeeee
    Ps Syll, ik heb nu eindelijk die alles water enzo knopjes ^^.

    oke die tekening is echt cuwl :)(H)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    ShinObsessed schreef:
    Tadaaa oke deze is lelijk geen manga en met paint, maar zo iets bedoel ik, dan teken je gewoon omgevalle soep naast haar. Maar moet gn xByeeee
    Ps Syll, ik heb nu eindelijk die alles water enzo knopjes ^^.


    Aha ok =P maar dan meot ik nog benen erbij doen ook =P ik kijk wel of et lukt =D

    Psstt ik ben mijn alles water knopje net kwijt =P [ipv lvl10..] dus ik moet et vanaf nu handmatig doen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    Aha ok =P maar dan meot ik nog benen erbij doen ook =P ik kijk wel of et lukt =D

    Psstt ik ben mijn alles water knopje net kwijt =P [ipv lvl10..] dus ik moet et vanaf nu handmatig doen..

    Hehehe...

    In et groot
    In et Fotoboek

    Owjaah de gebeurtenis.. moet je ff naar der schort kijken =p DE LEPEL DIE DRUPPELT =D ... HA wie zag dat aankomen? =D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Belangerijke mededeling
    Hee, ik denk dat ik het maar even zal verklappen! Ik ga in deze ronde (4e) een paar mensen uitkiezen, buiten deze wedstrijd. Waarvan ik weet dat die veel verstand van Manga hebben! Wie en hoeveel het er zijn ga ik niet vertellen! Ik heb het ze ook nog niet gevraagt of ze zich willen opofferen. Dat ga ik straks doen.
    Maar ieder van hun, gaat één iemand uitkiezen die in deze ronde volgens hun het best was. De mensen die gekozen zijn, zullen ook al geef ik ze een 2 deze ronde zowiezo niet uit de wedstrijd worden gezet. In de 5e ronde kunnen ze er wel weer uit gezet worden natuurlijk.
    Maar nou mogen jullie gaan raden wie het zijn. Ik zeg wel of het klopt of niet. Als jullie het niet raden, zullen jullie het ook niet te weten komen.

    Nog iets, in de finale mogen de laatste 3 die daarvoor uit de wedstrijd zijn gegaan omdat ze de ronde niet haalde. Mogen dan één van die 2 0,1 puntje er bij geven! Dus je beinvloed de score van hun!

    Nog een mooi nieuwtje, de gene die als 3e eindigt. Krijgt een ook een plaatje op mijn profiel en één hoofdstuk in mijn Stand Alones bundel. De gene die als 2e eindigt krijgt ook een plaatsje op mijn profiel, en mag ook één hoofdstuk in mijn Stand Alones bundel. Maar de gene die als 2e eindige mag wel bepalen over wat het hoofdstuk gaat. En de gene die als 3e geindigt is niet.

    Xx Estrella

    @Sev, nou moet ik denken aan xSnoopy =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    opdr 4 manga er staat als reactie een beschrijving dus daar kan je lezen waarvan ik het heb gemaakt en wat de gebeurtenis is ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    opdr 4 manga er staat als reactie een beschrijving dus daar kan je lezen waarvan ik het heb gemaakt en wat de gebeurtenis is ;)

    Damn! Die vin ik leuwk!

    Okee, hier is mijn aandeel :x
    Ik snap niet waarom je dit makkelijker vind, ik vind het maar een rotsoortje zo, maar goed, als jij dat zo vind xD
    Hier is mijn aandeel voor de wedstrijd, maar verwacht er maar niet veel van :x
    dit is de eerste keer dat ik manga teken (Echt waar? Ja, echt waar.) En ik vind niet echt dat het is gelukt. Ik heb 2 dagen lang zitten rotsooien, dus ik hoop maar dat het iets is :x

    x. Joy

    Klik.


    Joy is not in Things, it is in us.