• Dit is de link naar het ouwe topic!

    Jaja u hoort het goed. Estrella heeft de leiding vandaag bij deze tekenwedstrijd!

    Hallo DarkEstrella,
    je mag beginnen met je tekenwedstrijd! Je hebt een week de tijd om dat te doen.
    Geef je me de link naar je topic?
    - Krull

    Voor als je me niet wilt geloven. :P

    Prijs:
    1e plaats; Plaatsje op mn profiel, rol in een story -zelf kiezen-, iets in the spotlight, mij één zelf bedachte teken opdracht én punt daarvoor geven.. -Ik mag niet weigeren ;s-
    2e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -onderwerp zelf bepalen-, mij één zelf bedachte teken opdracht én een punt daar voor geven. -Ik mag niet weigeren ;s-
    3e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -Onderwerp suggestie mag gegeven worden-, mij één opdracht uit de wedstrijd geven én een punt daarvoor.


    Deelnemers:
    -Kikkeli 9.2 9.3 9.2 9.3 9.6
    -Villain 9.0 9.3 9.5 9.1 9
    -Shithead 7.7 9.6 9.0 9.1 9.7 + 0.5 = 10.2



    Ik heb jullie lang in spanning gehouden! Het moment is daar! Wat zijn de plaats verdelingen?
    Op de 3e plaats, Nynk! (Villain) -Overhandigt troffee aan Nynk- Ik stuur je een gb'tje met de instructies over je prijs!
    Je mag heel trots op jezelf zijn! Je hebt deze wedstrijd echt prachtig vol gehouden! Héél goed gedaan!
    Op de tweede plaats, ze lagen dicht bij elkaar maar het is geworden... Daryl! (Shithead) -Overhandigt troffee aan Daryl- Gefeliciteerd! Ook jij krijgt een gb'tje met daarin de instructies over je prijs! Je hebt het écht geweldig gedaan! De tekening was zeer moeilijk, en je hebt m zelfs helenmaal af gebeeld! Dat is echt heel moeilijk en je hebt het heel mooi gedaan!
    De 1e plaars! Jullie raden het al! Sem! (Kikkeli) -Overhandigt prijzenkast aan Sem- Héél héél héél mooi gedaan! We zijn allenmaal heel trots op je! Jouw tekeningg was zeer gedatailleerd én realistisch! Je hebt jezelf groot gehouden tijdens iedere uitdaging! Je hebt het ongelofelijk goed gedaan! Ook jij krijgt een gb'tje met de instructies over je prijs.
    Dit was het dan! Mijn tekenwedstrijd! Ik ben trots op iedereen die mee heeft gedaan! Jullie kunnen fantastisch tekenen! Ik hoop dat jullie hebben genoten!


    Uit de wedstrijd:
    -Scandal 8.2 9 9.1 8.3 8.3
    5e Ronde niet overleefd
    Amistad 7.4 8.3 9.2 8.8 8.9
    5e Ronde niet overleefd
    PurpleLips 9.4 9.3 8.6
    Niks ingeleverd en niks van zich laten horen
    BanZai 8 9.5 9.2 8.3
    4e ronde niet overleefd...
    Cottonmouth 8.3 9.3 9.0
    Niks ingelevert, en niks laten horen.
    Affinity 7.6 9.1
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Discover 7.6 8.2
    2e ronde niet overleeft.
    TwarrenLin 8
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Girasole 7.6
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Paintbrush 7.1
    Heeft de 1e ronde niet overleeft
    FireAtWill
    Uit de wedstrijd gestapt
    OHMYJACKSEN
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.
    Roomijsjeu
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.


    Xx

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 16:23 ]

    Omg. Ar' u kidding me? o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slime schreef:
    Omg. Ar' u kidding me? o_o

    No, no just killing you :Y) -Met die vooooork hehehe-

    *doet hetzelfde als Parviainen en heeft nu al koppijn* ach als ik dan misschien door ben lig ik er de volgende ronde toch uit hahahha :)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    JAMAAR, manga/anime whatever is een hele nieuwe en andere stijl voor mij. Hoe... wtf.. dat kan ik niet XD een tekenaar kan toch niet van stijl veranderen
    OMG
    ik ga deud. Ik heb dus echt NUULL poenkt NUULL protzent vershtand van manga.


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha ik ook niej =O.. Damn..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    jajajajaja MANGA _O_


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    okee ik zit me nu echt kapot te lachen(lol) , het is bijna 8 uur en dan stopte het stemmen en het staat nu 4 stemmen cottenmouth 4 stemmen shithead hahahahah nou daar schieten we ook niets mee op xDxD

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 19:59 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    okee ik zit me nu echt kapot te lachen(lol) , het is bijna 8 uur en dan stopte het stemmen en het staat nu 4 stemmen cottenmouth 4 stemmen shithead hahahahah nou daar schieten we ook niets mee op xDxD

    Nooooooooooooooooh! Please! Tel me what I have to dooooo! -Raakt in paniek- Ik kan het niet aaaaaaaaaaaaaaan!

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 20:40 ]

    Nee stop, ik ga bekijken wat ik het best kan doen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 20:47 ]

    Of de gemiddlede van hun twee en de laagste valt af..
    dus
    -Cottonmouth 8.3 9.3 9.0
    (8.3 + 9.3 + 9) : 3 = 8.9
    -Shithead 7.7 9.6 9.0
    (7.7 + 9.6 + 9) : 3 = 8.8


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    of je laat ons allebei door hahahahahahahah xD


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Oke ik weet al wat ik ga doen, Amistad daar zat ik ook al aan te denken, maar ze zitten zó dicht op elkaar, dat ik het moeilijk vind.
    Shithead, Cottenmouth.. Jullie gaan bijden.. Door! Maar! In de volgende opdracht zal ik bij jullie tekeningen kritiser gaan kijken! De volgende opdracht moeten jullie echt heel goed maken want voor jullie zal het zwaarder worden als de rest..

    ShinObsessed schreef:
    Oke ik weet al wat ik ga doen, Amistad daar zat ik ook al aan te denken, maar ze zitten zó dicht op elkaar, dat ik het moeilijk vind.
    Shithead, Cottenmouth.. Jullie gaan bijden.. Door! Maar! In de volgende opdracht zal ik bij jullie tekeningen kritiser gaan kijken! De volgende opdracht moeten jullie echt heel goed maken want voor jullie zal het zwaarder worden als de rest..


    Dus.. we hebben fcking hard gewerkt en gezwoegd en gedahct en en en IEDEREEN IS DOOR =O Das zow niet cuwl =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    Dus.. we hebben fcking hard gewerkt en gezwoegd en gedahct en en en IEDEREEN IS DOOR =O Das zow niet cuwl =P

    sorry amistad pleas forgive me hier een bloemetje (flower)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    =O ik wil geen bloemetje.. Kwil een een eenn pepernootje


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you