• Dit is de link naar het ouwe topic!

    Jaja u hoort het goed. Estrella heeft de leiding vandaag bij deze tekenwedstrijd!

    Hallo DarkEstrella,
    je mag beginnen met je tekenwedstrijd! Je hebt een week de tijd om dat te doen.
    Geef je me de link naar je topic?
    - Krull

    Voor als je me niet wilt geloven. :P

    Prijs:
    1e plaats; Plaatsje op mn profiel, rol in een story -zelf kiezen-, iets in the spotlight, mij één zelf bedachte teken opdracht én punt daarvoor geven.. -Ik mag niet weigeren ;s-
    2e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -onderwerp zelf bepalen-, mij één zelf bedachte teken opdracht én een punt daar voor geven. -Ik mag niet weigeren ;s-
    3e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -Onderwerp suggestie mag gegeven worden-, mij één opdracht uit de wedstrijd geven én een punt daarvoor.


    Deelnemers:
    -Kikkeli 9.2 9.3 9.2 9.3 9.6
    -Villain 9.0 9.3 9.5 9.1 9
    -Shithead 7.7 9.6 9.0 9.1 9.7 + 0.5 = 10.2



    Ik heb jullie lang in spanning gehouden! Het moment is daar! Wat zijn de plaats verdelingen?
    Op de 3e plaats, Nynk! (Villain) -Overhandigt troffee aan Nynk- Ik stuur je een gb'tje met de instructies over je prijs!
    Je mag heel trots op jezelf zijn! Je hebt deze wedstrijd echt prachtig vol gehouden! Héél goed gedaan!
    Op de tweede plaats, ze lagen dicht bij elkaar maar het is geworden... Daryl! (Shithead) -Overhandigt troffee aan Daryl- Gefeliciteerd! Ook jij krijgt een gb'tje met daarin de instructies over je prijs! Je hebt het écht geweldig gedaan! De tekening was zeer moeilijk, en je hebt m zelfs helenmaal af gebeeld! Dat is echt heel moeilijk en je hebt het heel mooi gedaan!
    De 1e plaars! Jullie raden het al! Sem! (Kikkeli) -Overhandigt prijzenkast aan Sem- Héél héél héél mooi gedaan! We zijn allenmaal heel trots op je! Jouw tekeningg was zeer gedatailleerd én realistisch! Je hebt jezelf groot gehouden tijdens iedere uitdaging! Je hebt het ongelofelijk goed gedaan! Ook jij krijgt een gb'tje met de instructies over je prijs.
    Dit was het dan! Mijn tekenwedstrijd! Ik ben trots op iedereen die mee heeft gedaan! Jullie kunnen fantastisch tekenen! Ik hoop dat jullie hebben genoten!


    Uit de wedstrijd:
    -Scandal 8.2 9 9.1 8.3 8.3
    5e Ronde niet overleefd
    Amistad 7.4 8.3 9.2 8.8 8.9
    5e Ronde niet overleefd
    PurpleLips 9.4 9.3 8.6
    Niks ingeleverd en niks van zich laten horen
    BanZai 8 9.5 9.2 8.3
    4e ronde niet overleefd...
    Cottonmouth 8.3 9.3 9.0
    Niks ingelevert, en niks laten horen.
    Affinity 7.6 9.1
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Discover 7.6 8.2
    2e ronde niet overleeft.
    TwarrenLin 8
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Girasole 7.6
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Paintbrush 7.1
    Heeft de 1e ronde niet overleeft
    FireAtWill
    Uit de wedstrijd gestapt
    OHMYJACKSEN
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.
    Roomijsjeu
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.


    Xx

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 16:23 ]

    Amistad schreef:
    (...)

    Dus.. we hebben fcking hard gewerkt en gezwoegd en gedahct en en en IEDEREEN IS DOOR =O Das zow niet cuwl =P

    -Plat- Nou als je persé wilt dat er iemand af valt.. -Evil laugh- No don't worrie just kidding

    maar effekes heel even he sorry de snorrie dat ik zo zeur maar wat ik een beetje raar vind en dit zeg ik niet om te zeiken maar waarom heeft purplelips maar 2 cijfers ??? nogmaals sorry dat ik zeur want ik ben al heel blij dat je ons toch nog een kans geeft (flower) maar ik vroeg het me gewoon af;)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 21:05 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Amistad schreef:
    =O ik wil geen bloemetje.. Kwil een een eenn pepernootje


    oke dan een peppernootje nee wacht een hele zak dat heb je wel verdient :)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    maar effekes heel even he sorry de snorrie dat ik zo zeur maar wat ik een beetje raar vind en dit zeg ik niet om te zeiken maar waarom heeft purplelips maar 2 cijfers ??? nogmaals sorry dat ik zeur want ik ben al heel blij dat je ons toch nog een kans geeft (flower)

    Ah zo. Ik zal ff uitleggen. -Wees maar neit bang hoowr, ik ben dan wel een bitch, maar zo erg dat ik je de wedstrijd uit gooi, ofcourse not :P-
    Nou, iedereen weet ik ben verstrooit. En in de eerste ronde zat ik flink in de stress! Mensen schreven zich uit, een paar lieten niks van zich horen, en er moest nog iemand afvallen ook! Mensen te kort, veel zelfs! Ik wist niet wat ik moest doen en toen kwam Purple vragen of ze nog mee kon doen. Nou dat zag ik als een kleine redding. Ze heeft met haar andere tekeningen bewezen dat ze het aan kan, en besloot haar één kans te geven omdat ik diep in de problemen zat.
    Dus zo xd

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Ah zo. Ik zal ff uitleggen. -Wees maar neit bang hoowr, ik ben dan wel een bitch, maar zo erg dat ik je de wedstrijd uit gooi, ofcourse not :P-
    Nou, iedereen weet ik ben verstrooit. En in de eerste ronde zat ik flink in de stress! Mensen schreven zich uit, een paar lieten niks van zich horen, en er moest nog iemand afvallen ook! Mensen te kort, veel zelfs! Ik wist niet wat ik moest doen en toen kwam Purple vragen of ze nog mee kon doen. Nou dat zag ik als een kleine redding. Ze heeft met haar andere tekeningen bewezen dat ze het aan kan, en besloot haar één kans te geven omdat ik diep in de problemen zat.
    Dus zo xd



    ooooooooh zo naja dan weet ik dat ook weer he hhahaha
    maar ik had effe een vraagje over de opdracht he moet het met potlood in zwartwit of is de materiaalkeuze geheel vrij want ik heb wel een idee en ik weet niet eens of ik da gaa doen maar dat leek me wel vet en omdat ik al mijn andere tekeningen al met potlood heb gedaan leek me iets anders ook wel leuk :)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)

    oke dan een peppernootje nee wacht een hele zak dat heb je wel verdient :)


    Cuwll =D

    @Sevda, en op haar reageer je wel ? =O heb al vet vaak gevraagd wrm zij maar 2 cijfers had =P en ik snap die hele uitleg niej eens o-O

    Ow wacht nu wel

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 21:18 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    shithead schreef:
    (...)


    ooooooooh zo naja dan weet ik dat ook weer he hhahaha
    maar ik had effe een vraagje over de opdracht he moet het met potlood in zwartwit of is de materiaalkeuze geheel vrij want ik heb wel een idee en ik weet niet eens of ik da gaa doen maar dat leek me wel vet en omdat ik al mijn andere tekeningen al met potlood heb gedaan leek me iets anders ook wel leuk :)

    Al teken je met lippenstift als het maar Manga is, oftewel je mag zelf kiezen waar je mee werkt. :)

    Amistad schreef:
    (...)

    Cuwll =D

    @Sevda, en op haar reageer je wel ? =O heb al vet vaak gevraagd wrm zij maar 2 cijfers had =P en ik snap die hele uitleg niej eens o-O

    Ow wacht nu wel

    Sorry! :( -Probeert goed te maken met een doos vol pepernoten- Forgive meeee! (huil) -Zet een 2e doos vol pepernoten bij- -Smeekt zachtjes- Ik dacht stiekem dat jullie boos werden omdat het een beetje oneerlijk is tegenover de andere die eigenlijk nog mee wouden doen, en omdat zij geen eerste opdracht maakte..

    Holly fck =D Pepernoten voor een heel jaar =D cuwl =D ik vergeet het je [a']


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dankje (Pepernoten) -Schuift nog n doosje pepernoten naar Amistad-

    Hell yeah ik verzuip er gwn in zow =D

    maar is er al iemand klaar of bijna ? o-O daar komt mijn inspidinges ook heel vaak weg =O [ok.. dan gaat het bijv. over een giraffe en dan teken ik een koekjes monster..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ooooooh nee wat een moeilijke opdracht :|:| het wil maar niet lukken :( thanks voor de tips btw ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    W-a-u-w Ö
    Ik heb alles even bekeken, en het is echt allemaal prachtig, ik vind dat iedereen zou moeten winnen :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    W-a-u-w Ö
    Ik heb alles even bekeken, en het is echt allemaal prachtig, ik vind dat iedereen zou moeten winnen :'D

    Nooh! Jij wil mijn beltegoed dood! (cat)

    Wauw, wat een mooie tekeningen allemaal!


    Everything is worse without music.