• Vaak als ik de reacties op stellingen lees, zie ik hoe oppervlakkig jullie zijn. De bedoeling van die stellingen is dat jullie dieper nadenken, maar blijkbaar zijn jullie het daar niet mee eens. Het is vaak 'mee eens' of 'oneens' omdat mensen het heel oppervlakkig lezen en niet dieper nadenken. Haha, hopelijk begrijpen jullie me.
    En dan nog wat, er wordt veel gezegd dat de stelling dom zijn de laatste tijd, nou, bedenk zelf eens wat.


    Your make-up is terrible

    Poseidon schreef:
    Ik denk er altijd wel diep over na. En dan is mijn conclusie oneens of eens en dan zet ik gewoon mijn conclusie neer in plaats van mijn hele verhaal.(krul)


    Some people make the world special just by being in it

    That's humanity's weakness; using brains.


    The only hope for me is you.

    Je hebt gewoon helemaal gelijk.


    You are beautiful, you are love.

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook weer zo. Maar ik denk ook dat veel users alleen 'eens' of 'oneens' typen omdat ze geen zin hebben om een heel verhaal te typen :'D


    It ain't broke, so don't fix it.

    Oftewel iedereen hier is dom behalve jij?
    Dream on.
    Niet iedereen heeft zin om hier uitgebreid zijn mening te zeggen, because nobody gives a fuck. Tenzij ze het er niet mee eens zijn.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 23:05 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Meestal heb ik geen zin om uitgebreid antwoord te geven dus dan is het vaak Eens. of Oneens.

    Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet over een stelling nadenkt voordat ik mijn antwoord plaats.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ze vragen toch alleen of je ermee eens of oneens bent. Heb echt geen zin om uit te gaan leggen waarom ik dat vind (krul)


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar als je argumenten geeft voor je mening moet je erover nadenken en veel mensen doen dat niet. Dus alleen 'eens' of 'oneens'

    Ja, maar sommige stellingen zijn zo, ja hoe zeg je dat, 'dom' dat je niet eens argumenten nodig hebt om het eens/oneens te zijn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Met jou kan ik praten .


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Poseidon schreef:
    Ik denk er altijd wel diep over na. En dan is mijn conclusie oneens of eens en dan zet ik gewoon mijn conclusie neer in plaats van mijn hele verhaal.(krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Daar ergerde ik me dus ook al aan haha (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tja, ik zal er voortaan op letten.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    I seriously thought about my answer. But sometimes it isn't written as intelligent as it is pronounced.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    FACEPLANT schreef:
    Oftewel iedereen hier is dom behalve jij?
    Dream on.
    Niet iedereen heeft zin om hier uitgebreid zijn mening te zeggen, because nobody gives a fuck. Tenzij ze het er niet mee eens zijn.


    Ik zeg niet dat iedereen dom is behalve ik =3 Lees beter.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    Ze vragen toch alleen of je ermee eens of oneens bent. Heb echt geen zin om uit te gaan leggen waarom ik dat vind (krul)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny