• Vaak als ik de reacties op stellingen lees, zie ik hoe oppervlakkig jullie zijn. De bedoeling van die stellingen is dat jullie dieper nadenken, maar blijkbaar zijn jullie het daar niet mee eens. Het is vaak 'mee eens' of 'oneens' omdat mensen het heel oppervlakkig lezen en niet dieper nadenken. Haha, hopelijk begrijpen jullie me.
    En dan nog wat, er wordt veel gezegd dat de stelling dom zijn de laatste tijd, nou, bedenk zelf eens wat.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja dat heb ik ook wel eens hoor 8D Maar ik heb ook wel eens gezien: Ja duh.
    Nou, waarom is het dan zo logisch als anderen het er niet mee eens zijn?

    Omdat alle mensjes hun hersenen anders laten functioneren (krul)
    Oké, die zin klopt echt van geen kant


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zeg helemaal niet dat als ze niet dezelfde mening als mij hebben dat ze dan niet nadenken hoor.


    Nou ja, de meeste zullen er toch wel over nadenken, ondanks ze enkel 'eens' of 'oneens' plaatsen? Ik bedoel maar: hoe kan jij dat nou weten?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Assassin schreef:
    (...)

    Zoooo oppervlakkig.


    Waarom is dat zo oppervlakkig? Ik bedoel maar, ik kan dingen heel erg logisch vinden die jij dan weer totaal niet logisch vindt. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)
    Als die mensen zo hun mening vormen moeten ze dat toch zelf weten?
    Jij bepaalt niet wat ik doe/moet doen. Ik snap dat het je irriteert, maar jij hoeft niet aan mij te vertellen wat ik moet doen.

    Dan hoef jij haar ook niet vertellen wat ze wel of niet moet doen. Je spreekt jezelf tegen. :'D Daarnaast spreekt ze gewoon over het algemeen en is het niet naar één enkel iemand gericht.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik denk er vaak wel langer over na, ik doe ook nooit alleen eens of oneens.


    Everything is worse without music.

    Stripe schreef:
    (...)
    Dan hoef jij haar ook niet vertellen wat ze wel of niet moet doen. Je spreekt jezelf tegen. :'D Daarnaast spreekt ze gewoon over het algemeen en is het niet naar één enkel iemand gericht.


    Inderdaad. En je zei net zelf dat niet iedereen je mening hoeft te weten. Hou hem daar dan ook voor je.


    Your make-up is terrible

    Stripe schreef:
    (...)
    Dan hoef jij haar ook niet vertellen wat ze wel of niet moet doen. Je spreekt jezelf tegen. :'D Daarnaast spreekt ze gewoon over het algemeen en is het niet naar één enkel iemand gericht.


    Ja, ze scheert zo goed als iedereen over één en dezelfde kam, dat moet ze ook niet gaan doen. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind dat je nu heel algemeen bezig bent, niet iedereen is zo. Al ben ik grotendeels met je eens, er zitten vaak oppervlakkige antwoorden tussen.
    Ikzelf denk toch altijd verder na over een stelling. Ik zeg echt waarom ik het eens/oneens ben en probeer zo goed en kwaad mogelijk te beargumenteren.
    Als ik enkel een oppervlakkig antwoord heb, neem ik de moeite nieteens om die te posten, die zijn er toch al genoeg. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ja, ze scheert zo goed als iedereen over één en dezelfde kam, dat moet ze ook niet gaan doen. (':

    Uh, dat zei ik ook in mijn eerste post? Dan nog val ik haar ook niet zo aan. Jullie vallen haar persoonlijk aan, terwijl ze het niet eens naar iemand specifiek heeft gericht. (:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Scandal schreef:
    Ik vind dat je nu heel algemeen bezig bent, niet iedereen is zo. Al ben ik grotendeels met je eens, er zitten vaak oppervlakkige antwoorden tussen.
    Ikzelf denk toch altijd verder na over een stelling. Ik zeg echt waarom ik het eens/oneens ben en probeer zo goed en kwaad mogelijk te beargumenteren.
    Als ik enkel een oppervlakkig antwoord heb, neem ik de moeite nieteens om die te posten, die zijn er toch al genoeg. x]

    Dat heb ik dus ook, lol. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Scandal schreef:
    Ik vind dat je nu heel algemeen bezig bent, niet iedereen is zo. Al ben ik grotendeels met je eens, er zitten vaak oppervlakkige antwoorden tussen.
    Ikzelf denk toch altijd verder na over een stelling. Ik zeg echt waarom ik het eens/oneens ben en probeer zo goed en kwaad mogelijk te beargumenteren.
    Als ik enkel een oppervlakkig antwoord heb, neem ik de moeite nieteens om die te posten, die zijn er toch al genoeg. x]


    Ja ik bedoel het inderdaad het algemeen. Niet naar bepaalde mensen, sommige hier voelen zich nogal aangesproken :x
    En dat is ook de bedoeling van de stelling, je mening beargumenteren. Sommige snappen het tenminste nog.


    Your make-up is terrible

    Stripe schreef:
    (...)
    Uh, dat zei ik ook in mijn eerste post? Dan nog val ik haar ook niet zo aan. Jullie vallen haar persoonlijk aan, terwijl ze het niet eens naar iemand specifiek heeft gericht. (:


    We vallen haar toch niet persoonlijk aan?
    Ik vraag me enkel af hoe zij nou door een 'eens' of 'oneens' kan weten dat die personen daar niet verder over nadenken, maar daar krijg ik dan weer geen antwoord op. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik probeer vaak een orginele reactie te geven, maar als ik het gewoon eens ben schrijf ik inderdaad ook maar 4 letters op. & Als boven me al een hele boel mensen een reactie hebben gegeven die de woorden uit mijn mond neemt, schrijf ik ook gewoon 'eens' of 'oneens' op. Ook als ik gewoon niets orgineels kan bedenken. :/


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja ik bedoel het inderdaad het algemeen. Niet naar bepaalde mensen, sommige hier voelen zich nogal aangesproken :x
    En dat is ook de bedoeling van de stelling, je mening beargumenteren. Sommige snappen het tenminste nog.


    Ik voel me niet aangesproken want ik negeer de stellingen sowieso, ik vraag me enkel af hoe jij kan weten dat anderen er niet over nadenken. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    We vallen haar toch niet persoonlijk aan?
    Ik vraag me enkel af hoe zij nou door een 'eens' of 'oneens' kan weten dat die personen daar niet verder over nadenken, maar daar krijg ik dan weer geen antwoord op. (':


    Ik zeg helemaal niet dat ik dat weet, ik zeg alleen dat mensen vaak alleen dat neerzetten, en dat ze dieper moeten nadenken. Ik relateer ze niet aan elkaar.


    Your make-up is terrible