• Vaak als ik de reacties op stellingen lees, zie ik hoe oppervlakkig jullie zijn. De bedoeling van die stellingen is dat jullie dieper nadenken, maar blijkbaar zijn jullie het daar niet mee eens. Het is vaak 'mee eens' of 'oneens' omdat mensen het heel oppervlakkig lezen en niet dieper nadenken. Haha, hopelijk begrijpen jullie me.
    En dan nog wat, er wordt veel gezegd dat de stelling dom zijn de laatste tijd, nou, bedenk zelf eens wat.


    Your make-up is terrible

    Poseidon schreef:
    Ik denk er altijd wel diep over na. En dan is mijn conclusie oneens of eens en dan zet ik gewoon mijn conclusie neer in plaats van mijn hele verhaal.(krul)


    They fell in love, didn't they?

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zeg helemaal niet dat ik dat weet, ik zeg alleen dat mensen vaak alleen dat neerzetten, en dat ze dieper moeten nadenken. Ik relateer ze niet aan elkaar.


    Er al aan gedacht dat ze misschien wel dieper nadenken maar dat gewoon niet neerzetten omdat, bijvoorbeeld, iemand anders dat al heeft gedaan en zij/hij er het zelfde over denkt? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ik voel me niet aangesproken want ik negeer de stellingen sowieso, ik vraag me enkel af hoe jij kan weten dat anderen er niet over nadenken. (':

    Niet. Maar als zij dat zo interpreteert en het zo overkomt, dan is de link al gauw gelegd.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Er al aan gedacht dat ze misschien wel dieper nadenken maar dat gewoon niet neerzetten omdat, bijvoorbeeld, iemand anders dat al heeft gedaan en zij/hij er het zelfde over denkt? :'D


    En wat wil je daarmee zeggen? :'D


    Your make-up is terrible

    Stripe schreef:
    (...)
    Niet. Maar als zij dat zo interpreteert en het zo overkomt, dan is de link al gauw gelegd.


    "Vaak als ik de reacties op stellingen lees, zie ik hoe oppervlakkig jullie zijn."

    Sorry, maar hier zegt ze duidelijk dat ze dat aan één woordje kan zien. Dan denk ik bij mezelf: Jij kan daar niet aan zien dat iemand oppervlakkig is of niet. Die persoon zal er vast wel over nadenken maar gewoon niet heel het verhaal willen neerzetten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Assassin schreef:
    (...)

    En wat wil je daarmee zeggen? :'D


    Dat die users niet zo oppervlakkig zijn als dat jij denkt. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    "Vaak als ik de reacties op stellingen lees, zie ik hoe oppervlakkig jullie zijn."

    Sorry, maar hier zegt ze duidelijk dat ze dat aan één woordje kan zien. Dan denk ik bij mezelf: Jij kan daar niet aan zien dat iemand oppervlakkig is of niet. Die persoon zal er vast wel over nadenken maar gewoon niet heel het verhaal willen neerzetten.


    Ten eerste zeg ik al 'vaak' en niet dat ik het aan één woord kan zien :'D Lees die reacties maar eens. Zoals: Ja natuurlijk, wat een domme stelling.
    Nou sorry maar die mag beter nadenken. Zo natuurlijk is het niet altijd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ten eerste zeg ik al 'vaak' en niet dat ik het aan één woord kan zien :'D Lees die reacties maar eens. Zoals: Ja natuurlijk, wat een domme stelling.
    Nou sorry maar die mag beter nadenken. Zo natuurlijk is het niet altijd.


    Ja, en als ik dat zo lees denk ik dat die 'vaak' op de mensen slaagt die 'eens en 'oneens' plaatsen. En er staat trouwens nergens dat de bedoelingen van de stellingen is dat we dieper gaan nadenken. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ik voel me niet aangesproken want ik negeer de stellingen sowieso, ik vraag me enkel af hoe jij kan weten dat anderen er niet over nadenken. (':


    Als je ze negeerd, hoe weet je dan hoe mensen erop reageren?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je ze negeerd, hoe weet je dan hoe mensen erop reageren?


    Ik weet heus ook wel dat sommige met enkel een 'eens' of een 'oneens' reageren en andere met een heel lulverhaal. -En sommige stellingen vind ik wél interessant en dan ga ik wel eens kijken hoe de andere er over denken en of het overeenkomt met wat ik denk of niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Soms is waarom ik het er precies mee eens of oneens bent te moeilijk om uit te leggen, dus daarom zet ik dan gewoon eens of oneens.
    En sommige stellingen vind ik niet de moeite om diep over na te gaan denken, dus dan houd ik het ook kort.(krul)


    effort never betrays you

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ik weet heus ook wel dat sommige met enkel een 'eens' of een 'oneens' reageren en andere met een heel lulverhaal. -En sommige stellingen vind ik wél interessant en dan ga ik wel eens kijken hoe de andere er over denken en of het overeenkomt met wat ik denk of niet.


    Het is geen lulverhaal dat ze ophangen, het is hun mening beargumenteren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is geen lulverhaal dat ze ophangen, het is hun mening beargumenteren.

    Oké, hun mening dan.
    Weet je, misschien moet je de stelling 'Over de stellingen moet je dieper over nadenken' eens voorstellen. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zo las ik eens: Wie deze stelling bedacht heeft is dom.
    Noouja, waar haalt die het lef vandaan?


    Your make-up is terrible

    Ahum/ Waarom zo een discussie? Iedereen heeft een mening, Assassin vind dat je die mening beter moet uitdrukken in de stellingen. That's it, einde. & Als er mensen zijn die daarmee oneens zijn, dan is dat gewoon zo. Dat is toch hartstikke' normaal? - Sorry dat ik me ermee bemoei.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 20:29 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO