• Als je ook altijd zo'n last hebt van mensen die je voor reclame gaan lopen bellen, is dit iets voor jou. Ze hebben het Bel-Me-Niet register gemaakt, zodat als je daar ingeschreven staat met je nummer en ze bellen je om reclame, ze strafbaar zijn. Geniaal toch? _O_
    Ze willen zelfs een Bel-Niet-Aan register, alleen die is er nog niet.

    https://www.bel-me-niet.nl/

    Wie heeft zich er allemaal voor aangemeld? :9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb gelukkig nooit last van mensen die me bellen voor reclame x3

    maar het is wel echt slim!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haha het werkt niet echt. Er zitten mensen bij die zich laten betalen en dan alsnog telefoonnummers doorgeven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Haha het werkt niet echt. Er zitten mensen bij die zich laten betalen en dan alsnog telefoonnummers doorgeven.

    Tsss, da's ook niet cool. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn moeder heeft dat gedaan.

    Maar nu vind ik het best jammer, want een vriendin had echt geniale ideeën om tegen die mensen te zeggen als ze aanbelden...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Turn schreef:
    (...)
    Tsss, da's ook niet cool. ö


    Inderdaaaaaaad. Doen ze vooral met nummers van oude mensjes.


    Your make-up is terrible

    Mijn ouders niet. En ik vind ze leuk, want ik kan altijd gemeen tegen ze doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaaaaaaad. Doen ze vooral met nummers van oude mensjes.

    Mijn oma werd gister nog gebeld door de EO, alleen zij is daar dan ook niet voor aangemeld hoor. xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wij hebben ons er al lang aangemeld. Zo'n beetje heel Nederland weet het al want er zijn huisbrieven van verstuurd en persoonlijke e-mails. Op sommige scholen wordt het zels bij economie gegeven als leerstof. Het geld alleen voor Nederland. Ik vind dit trouwens een onnodig topic omdat er dus al huisbrieven etc zijn verstuurd naar zo'n beetje elke bewoner van het land.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Wij hebben ons er al lang aangemeld. Zo'n beetje heel Nederland weet het al want er zijn huisbrieven van verstuurd en persoonlijke e-mails. Op sommige scholen wordt het zels bij economie gegeven als leerstof. Het geld alleen voor Nederland. Ik vind dit trouwens een onnodig topic omdat er dus al huisbrieven etc zijn verstuurd naar zo'n beetje elke bewoner van het land.

    Ik vroeg alleen wie zich ervoor had aangemeld? ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Poseidon schreef:
    Wij hebben ons er al lang aangemeld. Zo'n beetje heel Nederland weet het al want er zijn huisbrieven van verstuurd en persoonlijke e-mails. Op sommige scholen wordt het zels bij economie gegeven als leerstof. Het geld alleen voor Nederland. Ik vind dit trouwens een onnodig topic omdat er dus al huisbrieven etc zijn verstuurd naar zo'n beetje elke bewoner van het land.


    ik wist er niks vanaf nu dus wel dus eigelijk is dit topic wel nodig want sommige mensen weten het niet.
    en dan nog mag ze vragen op mensen zich er al voor hebben aangemeld.


    (Be)lieve in (you)rself

    CAC schreef:
    (...)

    ik wist er niks vanaf nu dus wel dus eigelijk is dit topic wel nodig want sommige mensen weten het niet.
    en dan nog mag ze vragen op mensen zich er al voor hebben aangemeld.

    Precies.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Telt dit ook voor België? (krul)


    Let the Night embrace you

    Solita schreef:
    Telt dit ook voor België? (krul)

    Volgens mij niet, maar ik weet het niet zeker.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hmm, dit helpt voor geen meter, want wij worden ook nog wel eens gebeld.


    Everything is worse without music.

    OHMYGEORGE schreef:
    Mijn ouders niet. En ik vind ze leuk, want ik kan altijd gemeen tegen ze doen.


    Hope goes lost but never dies.