• Lina is een positief, optimistisch meisje die zich perfect in haar vel voelt. Niets gaat verkeerd bij haar, en gaat het al verkeerd, negeert ze het. Nolita, is de nanny van Lina en haar zusjes. Elke dag vertelt ze een wonderlijk verhaal uit haar sprookjesboek die ze zogezegd allemaal zelf opgeschreven heeft. Lina vindt zelf dat haar nanny een beetje overdrijft, maar zelf is haar optimisme en bomvol nieuwsgierigheid haar de baas en luistert ze toch aandachtig naar haar nanny's verhalen. Op een dag gaat ze samen met haar nanny mee op een wandeling. Nolita verdwijnt plotseling en Lina komt perongeluk in een op een heel andere plaats. Daar ontmoet ze Mason, die haar uitlegt dat de wereld waar ze nu inzit anders is dan de echte. Hier ziet ze het tegenovergestelde van wat ze normaal beleeft in het echte leven..


    Link

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 21:55 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Lijkt me een leuk verhaal(krul)

    Ik ga een abo nemen :'D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Lijkt me een goed verhaal!

    Heb abo genomen ;)


    La credenza è una medicina contro il timore