• Ja, jullie hebben het goed gelezen. Vandaag kregen we bij nederlands ons verslag terug en ik heb een nul. Haar uitleg? "Volgens mij begrijp je zelf niet wat daar staat. Ik geloof nooit dat je dat zelf hebt geschreven. En ik had al op voorhand gezegd dat plagiaat een nul oplevert."
    En dat verslag had ik dus wel degelijk zélf geschreven! Natuurlijk ben ik ertegenin gegaan. "Maar mevrouw, dat heb ik écht zelf geschreven!" En zij bleef maar volhouden dat dat onmogelijk was. Ik begon echt bijna te wenen (ik ben gewoon gevoelig voor zo'n zaken) en ik kon gewoon niets meer zeggen omdat ik anders echt in tranen zou uitbarsten.
    Mijn vriendin zag dat en heeft het dan voor me opgenomen. "Mevrouw, Amina heeft dat wel degelijk zelf geschreven! Ze kan gewoon goed schrijven." Ik vond het echt lief van haar dat ze het zo voor me opnam. "Amina, geef anders dat verslag van ethiek af, dan kan je laten zien dat je wel degelijk zo schrijft." Zei ze ook nog. Dus heb ik dat verslag afgegeven van ethiek en ging mijn leerkracht dat bekijken en opnieuw een oordeel vellen.

    Serieus, ze beoordeelt me gewoon zonder dat ze bewijzen heeft. Daar kan ik nu eens echt niet tegen. (cat)

    Heeft iemand van jullie ook iets dergelijks meegemaakt ooit?


    Edit 25/10: Vandaag heb ik de leerkracht gesproken na de les. En oh, ik kan dat mens echt niet hebben (niemand kan haar hebben trouwens). Andere klassen die deze leerkracht ook hebben, hebben ook al vaak geklagen dat ze nooit kan toegeven dat ze fout zat of iemand slimmer/beter is als haar. Dat werd nu maar weer eens bewezen. (Niet dat ik wil beweren dat ik slimmer/beter ben dan haar, maar gewoon dat ze haar ongelijk niet wil toegeven.) Nu zei ze: "Je verslag van het boek vond ik toch niet zo goed. Je schrijft te stroef. Ik heb je nog een 2.5 gegeven." WTH? Eerst zei ze dat ze niet geloofde dat ik het zelf heb geschreven omdat ze dacht dat iemand van mijn leeftijd die zinsconstructies niet kon vormen. En nu zegt ze dat ik te stroef schrijf en geeft ze me een 2.5/5. Ik wil niet ego overkomen, maar mijn verslag was wel wat beter, of laat ons zeggen minstens evengoed, dan sommige andere leerlingen uit mijn klas die dan een 3.5 kregen. Oké, die punten kunnen me niet veel schelen, het gaat hier maar om minieme getallen, maar mijn gelijk wil ik wel halen. Drie vrienden van me zeggen dat ik me niet mag laten doen, omdat ze anders meer met mijn punten zou kunnen gaan spelen omdat ze denkt 'Die Amina doet daar toch niets aan'. Ik ga er sowieso nog wat aan doen.
    Dus... Wordt vervolgd. ;D .

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 16:41 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Vandaag heb ik de leerkracht gesproken na de les. En oh, ik kan dat mens echt niet hebben (niemand kan haar hebben trouwens). Andere klassen die deze leerkracht ook hebben, hebben ook al vaak geklagen dat ze nooit kan toegeven dat ze fout zat of iemand slimmer/beter is als haar. Dat werd nu maar weer eens bewezen. (Niet dat ik wil beweren dat ik slimmer/beter ben dan haar, maar gewoon dat ze haar ongelijk niet wil toegeven.) Nu zei ze: "Je verslag van het boek vond ik toch niet zo goed. Je schrijft te stroef. Ik heb je nog een 2.5 gegeven." WTH? Eerst zei ze dat ze niet geloofde dat ik het zelf heb geschreven omdat ze dacht dat iemand van mijn leeftijd die zinsconstructies niet kon vormen. En nu zegt ze dat ik te stroef schrijf en geeft ze me een 2.5/5. Ik wil niet ego overkomen, maar mijn verslag was wel wat beter, of laat ons zeggen minstens evengoed, dan sommige andere leerlingen uit mijn klas die dan een 3.5 kregen. Oké, die punten kunnen me niet veel schelen, het gaat hier maar om minieme getallen, maar mijn gelijk wil ik wel halen. Drie vrienden van me zeggen dat ik me niet mag laten doen, omdat ze anders meer met mijn punten zou kunnen gaan spelen omdat ze denkt 'Die Amina doet daar toch niets aan'. Ik ga er sowieso nog wat aan doen.
    Dus... Wordt vervolgd. ;D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Omg, raar mens, zeg. T___T


    You move me ......... Kurt

    hmm. da's echt ni vriendelijk.
    Persoonlijk zou ik naar de directeur stappen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    O.o Dat is best wel gemeen van die docente, en ook dom. Want zodra ze erachter komt dat je het wél zelf hebt geschreven zal ze zich nogal moeten schamen...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    reyon schreef:
    hmm. da's echt ni vriendelijk.
    Persoonlijk zou ik naar de directeur stappen :Y)


    Dat wordt het plan. :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat mens is evil, meteen naar de directeur ermee. :Y)

    Go Amina! _O_