• Ja, jullie hebben het goed gelezen. Vandaag kregen we bij nederlands ons verslag terug en ik heb een nul. Haar uitleg? "Volgens mij begrijp je zelf niet wat daar staat. Ik geloof nooit dat je dat zelf hebt geschreven. En ik had al op voorhand gezegd dat plagiaat een nul oplevert."
    En dat verslag had ik dus wel degelijk zélf geschreven! Natuurlijk ben ik ertegenin gegaan. "Maar mevrouw, dat heb ik écht zelf geschreven!" En zij bleef maar volhouden dat dat onmogelijk was. Ik begon echt bijna te wenen (ik ben gewoon gevoelig voor zo'n zaken) en ik kon gewoon niets meer zeggen omdat ik anders echt in tranen zou uitbarsten.
    Mijn vriendin zag dat en heeft het dan voor me opgenomen. "Mevrouw, Amina heeft dat wel degelijk zelf geschreven! Ze kan gewoon goed schrijven." Ik vond het echt lief van haar dat ze het zo voor me opnam. "Amina, geef anders dat verslag van ethiek af, dan kan je laten zien dat je wel degelijk zo schrijft." Zei ze ook nog. Dus heb ik dat verslag afgegeven van ethiek en ging mijn leerkracht dat bekijken en opnieuw een oordeel vellen.

    Serieus, ze beoordeelt me gewoon zonder dat ze bewijzen heeft. Daar kan ik nu eens echt niet tegen. (cat)

    Heeft iemand van jullie ook iets dergelijks meegemaakt ooit?


    Edit 25/10: Vandaag heb ik de leerkracht gesproken na de les. En oh, ik kan dat mens echt niet hebben (niemand kan haar hebben trouwens). Andere klassen die deze leerkracht ook hebben, hebben ook al vaak geklagen dat ze nooit kan toegeven dat ze fout zat of iemand slimmer/beter is als haar. Dat werd nu maar weer eens bewezen. (Niet dat ik wil beweren dat ik slimmer/beter ben dan haar, maar gewoon dat ze haar ongelijk niet wil toegeven.) Nu zei ze: "Je verslag van het boek vond ik toch niet zo goed. Je schrijft te stroef. Ik heb je nog een 2.5 gegeven." WTH? Eerst zei ze dat ze niet geloofde dat ik het zelf heb geschreven omdat ze dacht dat iemand van mijn leeftijd die zinsconstructies niet kon vormen. En nu zegt ze dat ik te stroef schrijf en geeft ze me een 2.5/5. Ik wil niet ego overkomen, maar mijn verslag was wel wat beter, of laat ons zeggen minstens evengoed, dan sommige andere leerlingen uit mijn klas die dan een 3.5 kregen. Oké, die punten kunnen me niet veel schelen, het gaat hier maar om minieme getallen, maar mijn gelijk wil ik wel halen. Drie vrienden van me zeggen dat ik me niet mag laten doen, omdat ze anders meer met mijn punten zou kunnen gaan spelen omdat ze denkt 'Die Amina doet daar toch niets aan'. Ik ga er sowieso nog wat aan doen.
    Dus... Wordt vervolgd. ;D .

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 16:41 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Kuyt schreef:
    Zie het als een compliment! ^^


    Haha, dat heb ik ook geprobeerd, maar ik was te kwaad om het zo op te vatten. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Apocalyps schreef:
    (...)

    Oh, dat is echt rot. Je zou juist betere punten moeten krijgen dan! (cat)

    Haha vond ik eigenlijk ook. Want wij lieten het ook aan andere leraren lezen en die vonden het uitstekend. Zij wisten ook dat wij goed waren in Engels. x'd


    Your call, Detective Shinypants.

    bij ons word alles door een programma ofzo gehaald, daardoor kan je zien of het op internet staat, of dat het ongeveer op internet staat, dus ook wanneer je alleen maar een paar woordjes hebt veranderd,, zodat je het alleen maar als naslag werk gebruikt


    Never forget the things that make you smile

    omg
    dat is toch kinderachtig? :O


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ondanks dat ik me hetzelfde zou voelen als jou, zou ik me toch lichtelijk gevleid voelen. Hopelijk komt het goed! (:


    Only losers can act the way you do

    Heb ik ook last van gehad toen ik nog in de onderbouw zat xD maar iid, zie het als een compliment ;)

    ik zou ook gaan wenen in zulke zaken, ik kan daar ook niet tegen, dan heb je ergens goed je best voor gedaan, krijg je of een laag cijfer of word het weggegooid, zo had ik een keer vet mijn best gedaan op een techniek werkstuk zat er 1 foutje in, werd mijn werkstuk gelijk weggegooid, ik was echt zo boos.. ;$
    nouja wel fijn dat het weer is goed gekomen. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Wat en mongool! Ze heeft niets een bewijzen dus wat zit ze te zeuren! O.o Ieder heeft zijn eigen talent en het jouwe zal dan schrijven zijn...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hmmm nee :'D

    Zelfs toen ik delen letterlijk gekopieerd had merkten ze het niet. Bij ons zeggen ze wel altijd dat je het niet moet doen, maar ze hebben vrijwel nooit door of iets wel of niet van internet komt.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 22:40 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je lerares heeft een klap nodig.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik heb dat ook gehad. Al kreeg ik toen wel geen nul.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik heb een aardige leraar voor Nederlands, en die geeft me altijd een 6 voor de moeite die ik heb gedaan om een verslag te kopiëren en plakken :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik heb ook zoiets gehad, maar dan was het commentaar: 'Het is zo goed dat het van internet had kunnen zijn.'

    Hebben ze bij jouw school geen plagiaatscanner ofzo? Laat die vrouw hem anders daar doorheen halen, want dit zijn gewoon bullshitinsinuaties.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij kunnen nieteens een 0 krijgen (nerd)

    Maar, wat een rotwijf zeg.
    Jeetje.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oké, like, that's fucked up! Dat had ik ook eens, toen moesten we een gedicht maken en ik had er drie, omdat ik inspiratie had en dichten leuk vind. Blijkbaar waren ze zo goed, dat dat mens ze heeft opgezocht op internet en al en toen nog eens aan heel de klas mijn gedichten voorgelezen, wat ik dus niet wou, omdat ze dacht dat ik ze niet had geschreven


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.