• Daaaar was ik gister heen, met Sebas want Annick had afgezegd. Ik kwam daar na half 7 aan, zag ik Amber in de rij staan. Ze kwam op me af natuurlijk. Ze had de kaartjes gewonnen via de hitkrant =3 En ze had groen haar.
    MimiSoya was het voorprogramma, ze zijn nietzo supergoed maar wel echt heel awesome =3 Die mensen zijn ook vet aardig. Amber sprong op het podium, dat vond Chris (de gitarist) heel leuk, vorige keer (in maart) had hij gezegd dat ze dat moest doen namelijk. Hij kende ons ook nog van het vorige concert haha.
    Bij OSL was het echt gaaf, Amber ging weer op het podium. Hun muziek was echt gaaf, ze gingen Skypen met Miss Montreal, die zong zo via een grote beamer mee, echt vet gaaf. Iedereen ging springen, de hele vloer bewoog vet erg. Achteraf ging Amber nog poesje mauw voor Hinne grunten. Maar we moesten snel weer naar huis omdat ik stage moest lopen. En ik heb niet zoveel zin in een precieze beschrijving, maar het was vet.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 19:18 ]


    Your make-up is terrible

    -schaamt zich voor eerste zin-
    Leuk dat het zo leuk was lieverd :D Het spijt me echt dat ik niet kon :$:$:$:$


    Life is hard and then we die

    Klinkt echt leuk :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    Klinkt echt leuk :9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ging normaal vandaag. : (

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 20:00 ]


    Some people make the world special just by being in it