• Haha, tekenen jullie ook wel eens in jullie schrift op school? (cat) In mijn vorige wiskundeschrift stonden alleen maar gesprekken van een meisje en ik, en zo nu en dan een som. In dit wiskunde schrift staan ook allemaal doelloze gesprekken en tekeningetjes


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    altijd, ze staan er vol mee. ik probeer het af te leren, maar vooral achter in mijn wiskundeschrift staan veel tekeningen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik doe altijd gespreken maken met mijn vriendinnen..

    Of ik maak mijn verhaall..

    Sommige lessen zijngewoon zo saai he


    I love BTR and One Direction!

    Ik maak altijd tekeningen van Bands die ik goed vind. Of ik loop maar wat te kleuren xD zo zinloos ben ik dus. Maar ik doe bijna nooit wat aan Wiskunde eigenlijk(cat)


    Ivar Oosterloo.

    Haha, dit jaar iets minder, maar vorig jaar was het erg xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, als de les gewoon fucked up saai is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dit jaar is het bij mij pas erg (cat) Ik zit met een paar melige jongens en meisjes in de klas en dan gaan we elkaar (en een bepaalde lerares) zo melig en lelijk mogelijk natekenen, is echt lol xD en ik heb ook een grote tekening van een meisje waar ik heel trots op ben in mijn wiskundeschrift staan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb van mijn wiskunde schrift een tekenschrift gemaakt -a-


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik heb voor elk vak een tweede schrift, het schrift voor in de les is verneukt door tekeningen, typex, lijn, watervaste stift en gescheurde blaadjes, het andere schrift is netjes omdat ik anders gefrustreerd raak tijdens het leren. Ik schrijft het van het slordige schrift in het nette schrift over in mijn tussenuren. Werkt prima 8D

    in al mijn schriften xD


    Alis volat propriis

    Vocalic schreef:
    Haha, ik doe meestal niets anders als ik me verveel in de les ;d


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb het in mijn werkboeken, want dan kan je altijd zo je pen langs de vouw laten glijden en daar heb ik dan een hele donkere streep. Of ik kleur de tekeningetjes in. (krul)


    it's so empty living behind these castle walls

    Vorig jaar wel, aangezien die man van wiskunde niks uitlegde, ging ik gewoon doelloze krabbels maken :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb gewoon een aantal bladzijden in mijn schrift waarop ik teken, zodat de aantekeningen er netjes uitzien (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.