• Eigenlijk zou ik dit nooit posten en al zeker niet hier, maar omdat ik toch geen geintje respect meer heb voor hem.
    Er zitten twee jongens in mijn klas, nieuw sinds dit jaar, en ze zijn echt niet normaal. Wij weten allemaal al dat ze drugs nemen en genoeg drinken en voor weddenschappen met meisjes naar bed gaan en in hun vrije tijd hangen ze alleen maar rond op het pleintje.
    Wel, één van hen was maandag niet op school. Dus ik aan die andere vragen wat er was. Legde hij het uit, maar ik snapte er eigenlijk niets van.
    Ik weet niet meer hoe, maar tijdens godsdienst begonnen we er ineens over tijdens een klasgesprek en heeft hij zelf gezegd waarom hij er maandag niet was.
    Blijkbaar had hij zaterdag te veel drugs genomen en te veel gedronken en al die dingen dat hij naar het ziekenhuis werd gevoerd waar hij iedereen bijna in elkaar sloeg en uiteindelijk brachtte ze hem naar het psychiatrie waar hij 16 uur lang in een isoleerruimte mocht.
    En stiekem vond ik het wel grappig.
    En hij ook, dus whatever. Hij trekt zich echt van niets aan en heeft al een strafblad en is al een paar keer voor de jeugdrechter moeten verschijnen.

    Ach, hij heeft het zelf gezocht.


    Some people make the world special just by being in it

    OHMYGEORGE schreef:
    Ik vind dat echt zijn eigen schuld.


    effort never betrays you

    OHMYGEORGE schreef:
    Ik vind dat echt zijn eigen schuld.


    They fell in love, didn't they?

    Lol.


    Only losers can act the way you do

    omg wat een zíelig kind is dat zeg..


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    Swamp schreef:
    Lol.


    Ikzelf had het niet beter kunnen zeggen.


    Scream for mercy!

    Twee woorden. Antisociala persoonlijkheidsstoornis


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    wat een sukkel...hij kan wel doei zeggen tegen zjjn toekomst(cat)

    ach dat is zijn eigen schuldxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tunstall schreef:
    Twee woorden. Antisociala persoonlijkheidsstoornis



    wtf dat zijn 2lange woorden :|


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Weer zo een type die denkt dat comazuipen en stoned zijn echt ongeloofelijk sexy is --'


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    OHMYGEORGE schreef:
    Ik vind dat echt zijn eigen schuld.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    haha eigen schuld


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hahahahhahaha, amai, zo'n krapuul op ons school ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Wat een retard


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Goh wat toll dat je in zo'n cel zit.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wat een idioot.


    Home is now behind you. The world is ahead!