• Als je de moeite doet om dit te lezen en te begrijpen ben ik je dankbaar. Maar als je nu een ingewikkeld liefdesverhaal verwacht moet ik je teleurstellen.

    Ik heb dus een aantal vrienden die niet helemaal -hoe zeg je dat- normaal zijn, niet dat ik dat wel ben ofzo ik pas daar wel in het rijtje maar das een ander verhaal. Daar zitten dus ook 2 jongens bij en al die mensjes knuffel ik altijd. 1 van die jongens heeft een vriendin en die ander niet. Maar nu heeft mijn zus me dus zien knuffelen met die single jongen, we noemen hem maar ff T en die denkt meteen dat ik verliefd op hem ben, wat dus niet zo is, ik geef toe hij is schattig etc maar hij niet meer dan een vriend. Dus zij zit echt tegen iedereen te vertellen dat ik op T ben terwijl dat niet zo is. Nu vind ik dat niet heel erg omdat ik weet dat ze een leugen verspreid maar ik vind het wel vervelend dat ik nu aan iedereen inc T moet uitleggen hoe het zit en ik ben bang dat T me niet geloofd, de mening van de rest van de school skeet me niet maar ik wil hem gewoon als vriend houden en niet door een of andere stomme roddel onze vriendschap kwijtraken maar k heb dus geen idee wat te doen...

    danku voor het luisteren naar mijn gezaag

    Junns


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wat heb jij een @#%#&@&%%$&@%$&%$@zus. Dat doe je toch niet bij je familie!?
    Ik zou daar echt zo boos om worden!


    Alis volat propriis

    Je moet T gewoon de waarheid vertellen. Een echte vriend gelooft je heus wel. En als mijn zus (die ik niet heb) zoiets zou doen. Ik zou haar echt een mep verkopen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    weet je,,zolang hij je maar gelooft is alles goed (A)
    Valse roddels verdwijnen na een tijd vanzelf (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    OHMYGEORGE schreef:
    Je moet T gewoon de waarheid vertellen. Een echte vriend gelooft je heus wel. En als mijn zus (die ik niet heb) zoiets zou doen. Ik zou haar echt een mep verkopen.
    \


    de roddels verdwijnen uiteindelik weer wel


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als hij een echte vriend is, gelooft hij je vast wel. Als mijn zus dat gedaan zou hebben, zou ik echt woedend op haar worden. (gelukkig doet zij zo'n dingen niet)

    Ik wens je veel geluk en ik hoop voor je dat hij je gelooft.


    Sometimes, words are not enough to express a feeling

    Sla erop!
    Neenee, haha (nerd)


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Sla erop!
    Neenee, haha (nerd)


    waarop?


    #WWED - What Would Emma Do?

    wat een domme zus heb jij! kan ze niet eerst aan jou vragen of het ECHT zo is?
    naja zolang T je maar gelooft(:


    Sup n_n