• Ik had er met een vriendin over, en we kwamen tot de conclusie dat dat niet kon. Maar toen kwam de conciërge langs, en die zei dat dat wel kon. Maargoed ik blijf bij mijn standpunt. Wat denken jullie?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ability schreef:
    Het kán. Maar erna kom je er misschien achter hoe die persoon werkelijk is en dan vind je hem niets meer.

    Ik zeg ja, vooral omdat ik het nog niet zo lang geleden heb meegemaakt. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja. Ik geloof erin dat dat wel kan. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ability schreef:
    Het kán. Maar erna kom je er misschien achter hoe die persoon werkelijk is en dan vind je hem niets meer.

    Jij pikt de woorden uit m'n mond.


    Let the Night embrace you

    nee. hoe kan je nu écht van iemand houden die je niet echt kent?
    jah,,je kan iemand aardig vinden,en er kan een klik zijn,maar dan nog. Na een paar dagen weet je nog helemaal niks van die persoon.
    Ik vind trouwens dat dit een goede stelling van de dag zou moeten zijn (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    jullie zullen allemaal ja zeggen als jullie het zelf hebben meegemaakt

    Ja!


    #WWED - What Would Emma Do?

    nee, ik heb een vriend en hou van hem, maar ik heb ook een gevoel in me bij een zeer goede vriend..that might be 'verliefd zijn'..Maar nee, denk niet dat het kan:P

    xD


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    Spero schreef:
    Ik vind dat dat wel kan hoor. Je kunt in een paar dagen tijd best een goede band met iemand opbouwen en van elkaar gaan houden. Ligt er gewoon aan hoe het voelt en hoe goed het klikt 8)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nee, je raakt verliefd op iemand en na verloop van tijd kun je pas spreken van 'houden van'. Het enige waar je direct van houdt is je broer/zus of je eigen kindje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nee. Je kunt dan om iemand geven, maar van diegene al houden is gewoonweg onmogelijk in zo'n kort tijdsbestek.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik denk echt dat het ervan af hangt. Het heeft natuurlijk ook wel met je leeftijd te maken enzo, maar ik denk wel dat je na een paar dagen verkering van elkaar kan houden. Alleen als je elkaar al langer dan die paar dagen kent ofc!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het kan denk ik wel, maar het komt maar zelden voor.

    Ability schreef:
    Het kán. Maar erna kom je er misschien achter hoe die persoon werkelijk is en dan vind je hem niets meer.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik denk dat het kan. Ik heb ooit (wederzijdse) haat (of toch een héél sterke afkeer) op het eerste zicht gehad met iemand, zonder zelfs nog maar een woord te wisselen, dus waarom zou dan liefde op het eerste zicht niet kunnen? (:
    Maar ik kan ook wel in wat Lipsy zei inkomen. Mmmmh, okay, ik zou zeggen, het hangt van persoon tot persoon af.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 21:40 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Het zou kunnen, het ligt aan de situatie. Maar verliefd zijn en van elkaar houden zijn twee verschillende dingen


    Sometimes, words are not enough to express a feeling