• Ik had er met een vriendin over, en we kwamen tot de conclusie dat dat niet kon. Maar toen kwam de conciërge langs, en die zei dat dat wel kon. Maargoed ik blijf bij mijn standpunt. Wat denken jullie?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lipsy schreef:
    Ik denk niet dat dat kan.
    Je kan iemand misschien wel heel aardig of leuk of lief vinden, maar om echt van iemand te kunnen houden moet je denk ik net iets meer hebben meegemaakt, samen.


    All this dampness is damp.

    Heb ik en mijn vriend wel gehad..en we zijn erg blij met elkaar..soms misschien een ruzie, maar lossen het gauw weer op:D en we blijven nog steeds hetzelfde zoals we elkaar hebben ontmoet

    Sowieso wel, ik hield van mijn broertje meteen de eerste minuut dat hij geboren was.
    Maar, dan nog moeten we in deze kwastie 'houden van' definiëren en hoe weten we of iemand dat gevoel wel eens gehad heeft, ongeacht hoelang ze elkaar kenden?


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Nee, écht niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, je hebt wel langer nodig dan een paar dagen om elkaar écht te leren kennen en dus van elkaar te kunnen houden.

    Iemand leuk vinden/verliefd zijn is heel wat anders dan van iemand houden. Dus ik zeg ook nee.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja, liefde op het eerste gezicht is zelfs meteen raak. (:
    Maar dat is verliefdheid en niet houden van, dat komt pas na minstens anderhalf jaar verliefdheid. (wetenschappelijk)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 19:34 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Misschien 'leuk vinden' wel maar verlief betwijfel ik.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik denk van wel.


    it's so empty living behind these castle walls

    Is dat net zoals ''liefde op het eerste gezicht?''


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    vrliefd woden wel maar egt houden van... nee en ja dat is anders:P


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    poehh dat is moeilijk xD ik denk wel dat t mogelijk is maar dat t niet vaak voorkomt:P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee dan kan het absoluut nog geen ware liefde zijn

    Kan wel. Ik bedoel, ik hou toch ook van een onbekende. Hoe wil je het anders verklaren dat er hier zo veel fans op zitten? Die kennen die mensen toch ook niet maar toch zeggen ze dat ze van die gene houden


    Love sheds light one the darkest of times

    Swamp schreef:
    Verliefd worden alleszins wel.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H