• Peoples!
    Ik heb een probleem. Ik erger me kapot aan mn Netlog! Die stomme blokken met 'Brands' 'Clans' 'Blogs' 'Videos' 'Muziek' en 'Events' wil ik weghebben. Gewoon niet meer op mijn profiel hebben staan. Ze verpesten mn NetLog. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik ze weg kan halen. Dus zo, dat je ze op mijn overzicht niet meer ziet.
    Weet iemand van jullie hoe ik dat kan doen? En zodat jullie het misschien iets beter begrijpen: http://nl.netlog.com/MoonlightMADNESS
    Iemand, Help? x']


    Bored.

    Helemaal niemand ? O.o


    Bored.

    Uhh, linksboven beheer, en dan profiel (eronder)

    ;)


    Let the Night embrace you

    Ja ik weet hoe je het doet kzal eve uitlegge :
    Eerst Beheer en dan Profiel
    Dan zie je je profiel en kan je op verwijderen naast de blokken klikke !
    Veel succes Kuss


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    Je gaat naar beheer.Daaronder zie je een balk staaan met allemaal dingen op. Dan moet je naar profiel gaan en dan kun je die dingen verwijderen. Hopelijk heb je er iets aan.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ja ik weet hoe je het doet kzal eve uitlegge :
    Eerst Beheer en dan Profiel
    Dan zie je je profiel en kan je op verwijderen naast de blokken klikke !
    Veel succes Kuss

    Eigenlijk rechtsboven de blokken x]


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    Ja ik weet hoe je het doet kzal eve uitlegge :
    Eerst Beheer en dan Profiel
    Dan zie je je profiel en kan je op verwijderen naast de blokken klikke !
    Veel succes Kuss

    Die blokken met Clans enz. Laat hij niet zien!
    -Freakt-


    Bored.

    Verder niemand ? [/desperate]


    Bored.

    (...)
    Die blokken met Clans enz. Laat hij niet zien!
    -Freakt-


    Dan klik je links op clans ofzo :)


    Let the Night embrace you

    Het wil echt niet! Kan iemand van jullie het niet proberen ofzo ? -.-" Ik wordt namelijk een beetje gek hier O.o


    Bored.

    (...)
    Die blokken met Clans enz. Laat hij niet zien!
    -Freakt-


    Dat komt alleen op je profiel als je er hebt, clans en zo. Dat snapte ik eerst ook niet, maar nu wel. Dus als je lid bent van een clan, dan staat dat op je profiel. Als je wilt weten hoe andere mensen je profiel zien moet je naar je profiel gaan. En dan rechts is een grijs balkje en daar staat in preview klik daar op en dan zie je hoe andere mensen jou profiel zien


    Live life limitless.

    gwn beheer dan krijg je je profiel te zien en dan op het kruissje klikken dat in de hoek van elke blok staat.

    aleja zo doe ik da toch


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Dat komt alleen op je profiel als je er hebt, clans en zo. Dat snapte ik eerst ook niet, maar nu wel. Dus als je lid bent van een clan, dan staat dat op je profiel. Als je wilt weten hoe andere mensen je profiel zien moet je naar je profiel gaan. En dan rechts is een grijs balkje en daar staat in preview klik daar op en dan zie je hoe andere mensen jou profiel zien

    Ik houd van je! Ik houd van je! Ik houd van je! Je bent geweldig! Omg, je bent mijn reddende engel! Nu ga ik je doodknuffelen!


    Bored.

    (...)
    Ik houd van je! Ik houd van je! Ik houd van je! Je bent geweldig! Omg, je bent mijn reddende engel! Nu ga ik je doodknuffelen!


    Laat dat laatste maar want dan ben ik dood, en nee dat wil ik nog niet xDxDxD.
    En graag gedaan


    Live life limitless.