• Okeej in de Joepie stond er dat Joe jonas en Ashley greene een stel zijn maar dat de Twilight fans joe een seut vinden en dat Jonas fans niet van vamperen houden.. Mijn menig daarover: Een echte fan zou blij zijn dat zijn/haar idool gelukkig is

    Geen Haat reacties aub..

    Wat ik daarvan vind? Zoals ik net al zei vind ik dat de Joepie en bijna alle andere magazines gewoon één hoop grote onzin zijn.
    Het is geen haat reactie, maar het boeit me echt geen reet wat de bladen schrijven omdat er toch meestal geen zak van klopt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Het interesseert me niet welke cele nu met een andere celeb gelinkt wordt. En of het nu waar is of niet; het zijn ook maar gewone mensen. Er zijn mensen zát die goed kunnen zingen en/of geweldig kunnen acteren. Aan hen wordt geen aandacht besteed.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Die twee boeien me echt niet zo hoor.
    Al vind ik het wel leuk als er twee totaal verschillende bekende mensen een koppel blijken te zijn.(krul)


    effort never betrays you

    Milim schreef:
    Het interesseert me niet welke cele nu met een andere celeb gelinkt wordt. En of het nu waar is of niet; het zijn ook maar gewone mensen. Er zijn mensen zát die goed kunnen zingen en/of geweldig kunnen acteren. Aan hen wordt geen aandacht besteed.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ghaha, ik dacht al dat je een 'WVJV'topic ging maken. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boeiend, ik vind Ashley Greene cool, en de Jonas brothers niks, maar who cares?
    Het is hun leven, niet dat van de fans.


    Alis volat propriis

    hmm. Ik snap het nut van die haat reacties niet.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Joe en Ashley passen volgens mij totaal niet bij elkaar. En Joe is defo een seut.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Laat ze lekker?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Boeieee. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eerlijk gezegt vind ik het niet goed bij elkaar passen. Maar goed, als hun maar gelukkig zijn samen. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Uhm.. okee x'D


    -

    Eigenlijk.. maakt het me bar weinig uit :]


    No growth of the heart is ever a waste

    oeh vet gaaf!
    dat is toch leuk?? ze zijn allebei vett!
    pff vaag dat die fans zo reageren
    hoezo neit van vampiers houden? komop ze speelt het maar!


    If the shorts don't fit, take another pair. Maybe they will.

    Sorry, ik houd me liever bezig met mijn eigen liefdesleven. :')


    ars moriendi