• Ja dat staat weer eens in de joepie. Ze zijn een maand aan het daten en dan al dat. -roept kinderachtig: Kristen je breekt mijn hart *snik*- Verder staat het over hoe vaak ze gaan daten en dat ze geen ringen willen.

    En dat Kristen naakt gaat in Welcome To The Riley's :3

    En vorige week of 2 weken terug ging het over dat Kristen boos was op Robert dat hij on-serieus is als muzikant.
    Yeah right! Joepie zevert dat weet ik maar wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 13:25 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Hoe het nu loopt, ziet het er naar uit dat Robert zich niet wilt binden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wauw... Wat een onzin lezen jullie toch allemaal, daar sta ik soms echt van te kijken.
    Ze weten ze in ieder geval wel heel mooi te verzinnen iedere keer qua huwelijken en zwangerschappen rondom celebs. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Je moet toch wat in zo'n blad zetten (krul)


    -

    Zevert inderdaad


    \(^o^)/

    Ik lees geen Joepie, om dat ze echt overdrijven met onzin.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Genius schreef:
    Je moet toch wat in zo'n blad zetten (krul)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Haha, de mensen bij Joepie hebben echt té veel fantasie.
    Ik lees nooit meer die voorste pagina's.
    Ik weet niet, ik denk niet dat ze nu al gaan trouwens, maar als dat toch zo mocht zijn is dat héél leuk voor hun.(krul)


    effort never betrays you

    Ik hoor altijd dingen uit de Joepie, (het is toch een of ander tijdschrift ofzo? Ik ben Nederlands) maar meestal klopt de helft niet? Maar Patty en Kristen daten wel.


    Alis volat propriis

    Ik lees de joepie zelf wel maar soms, als ik iets lees dan heb ik momenten van 'Lol, tuuuurlijk'. Bijvoorbeeld, er stond eens een foto van Bieber samen met een vriend van hem, Beadles denk ik. En staat eronder 'Justin Bieber met zijn broertje' terwijl zijn (stief)broertje een paar maanden oud is? T__T

    Get your sh*t together, srsly.


    All this dampness is damp.

    twiddict schreef:
    Ik hoor altijd dingen uit de Joepie, (het is toch een of ander tijdschrift ofzo? Ik ben Nederlands) maar meestal klopt de helft niet? Maar Patty en Kristen daten wel.


    Duh dat wel maar komaan trouwen na een jaar? Ik zou me dood lachen want uit ervaring van vele vrienden van mn zus zijn ze na een half jaar uit elkaar :'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Wat is een voodoo huwelijk? 8D


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik moet die twee niet, ik kan ze écht niet uitstaan dus wat ze doen in hun leven dat boeit me geen ene flikker!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heigl schreef:
    Ik moet die twee niet, ik kan ze écht niet uitstaan dus wat ze doen in hun leven dat boeit me geen ene flikker!


    Oeh, een beetje relax.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    hmm. ze zijn al wel langer dan een maand samen. Allee,dat denk ik toch,maar die artikels zijn soms erg verwarrend (krul)
    Persoonlijk denk ik niet dat ze nu al gaan trouwen (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    I don't give a shit.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.