• Wie is er 'in love' ? En, zo ja, met wie, en hoe staat 't ervoor? Ik ben even nieuwsgierig, vanwege mijn eigen 'geweldige' liefdesleven, haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik wel en vanaf morgen heb ik zeven maanden !


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik weet het niet zeker.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja, maar ik probeer hem te vergeten. --'


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik ben in love en hij ook , al een jaar lang :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik niet x)

    ik met mijn super lieffe vriend. alleen probleem hij woont in zweden. maar ik weet zeker dat onse liefde dat overwint.

    Significance schreef:
    Ik.. niet. Nou ja, met mijn fantasievriend (:


    Hope goes lost but never dies.

    ik ben smoorverliefd op mijn lieve vriendje, we zijn 2enhalve maand samen en het gaat heel goed :D

    Ik weet niet of ik 'in love' ben. Aan de ene kant vind ik hem echt geweldig. Aan de andere kant denk ik gewoon dat mijn brein hem in het verkeerde stukje hersenen heeft opgeslagen(in het stukje 'houden van' ipv 'hekel aan'), want eigenlijk vind ik niks aan hem leuk, en bij ieder ander persoon zou ik het vervelend vinden.
    Maar ik ga voor 'ja', omdat liefde uit het hart komt, en niet uit het hoofd.
    Op een jongen in de klas.
    Het staat er niet zo goed voor... Helaas.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb een vriend, voor eh, 3 dagen, dus ja, ik ben 'in love'. haha :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Warfarer schreef:
    Ik weet niet of ik 'in love' ben. Aan de ene kant vind ik hem echt geweldig. Aan de andere kant denk ik gewoon dat mijn brein hem in het verkeerde stukje hersenen heeft opgeslagen(in het stukje 'houden van' ipv 'hekel aan'), want eigenlijk vind ik niks aan hem leuk, en bij ieder ander persoon zou ik het vervelend vinden.
    Maar ik ga voor 'ja', omdat liefde uit het hart komt, en niet uit het hoofd.
    Op een jongen in de klas.
    Het staat er niet zo goed voor... Helaas.

    Aahw :)
    Dat heb ik ook een tijd gehad hoor. Dat soort types hebben heel af en toe misschien dan toch een bepaald soort aantrekkingskracht.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Aahw :)
    Dat heb ik ook een tijd gehad hoor. Dat soort types hebben heel af en toe misschien dan toch een bepaald soort aantrekkingskracht.


    Phieuw, ben ik niet de enige. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Phieuw, ben ik niet de enige. :3

    Maar die jongen in mijn kwestie was (is:$) wel enorm knap. In de eerste klas, toen ik 13 was (ik word nu volgende week 17) heb ik 4 maanden iets met hem gehad. Hij was mijn eerste vriendje en gaf mij mijn eerste zoen. Misschien dat ik daarom nog altijd een zwak voor hem heb, ook al is hij in de tweede klas dé player van de school geworden, is hij onwijs arrogant en meentie dattie heel wat is.

    Maar toch.. tsja.. :) Ik ben niet meer verliefd op hem, maar die zwak zal ik, wat voor enorme klootzak hij ook mag worden, toch altijd wel voor hem hebben ^^


    ars moriendi

    Verliefd? Nee. Daar heb ik diegene te weinig voor gesproken. Maar ik vind hem wel een soort van leuk ja. Ik durf niet snel overhaaste conclusies te maken.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 20:41 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Kuyt schreef:
    (...)
    Maar die jongen in mijn kwestie was (is:$) wel enorm knap. In de eerste klas, toen ik 13 was (ik word nu volgende week 17) heb ik 4 maanden iets met hem gehad. Hij was mijn eerste vriendje en gaf mij mijn eerste zoen. Misschien dat ik daarom nog altijd een zwak voor hem heb, ook al is hij in de tweede klas dé player van de school geworden, is hij onwijs arrogant en meentie dattie heel wat is.

    Maar toch.. tsja.. :) Ik ben niet meer verliefd op hem, maar die zwak zal ik, wat voor enorme klootzak hij ook mag worden, toch altijd wel voor hem hebben ^^


    Ben ik wel weer de enige. XS
    De jongen die ik leuk vind is namelijk echt spuuglelijk. En ook geen goed typje, als je begrijpt wat ik bedoel. :3
    Oh, en drie jaar ouder/drie keer blijven zitten. (klein detail...)

    Ik zal wel over hem heen komen over een tijdje... Hoop ik...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.