• Ik heb vakantie, en ik verveel me dood. Dus ga hier reclame maken voor je voetbal story, en ik ga hem lezen.

    Thank you!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Klikhier! Ben nog niet zo heel lang begonnen dus (nerd)


    Everything is worse without music.

    Probeer eens Raped by a soccerplayer van Emirates, die is leuk :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    Probeer eens Raped by a soccerplayer van Emirates, die is leuk :9~
    Zeker een aan rader. Nerds need love to van Primavera!


    Everything is worse without music.

    sevani schreef:
    Probeer eens Raped by a soccerplayer van Emirates, die is leuk :9~


    Ik lees die al('A). Hij is inderdaad leuk.

    @Significance.
    Die lees ik ook.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    lees gewoon dé voetbalstorie =)
    met die datum; '11/06/10 - 11/07/10'


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb geen voetbalstories, sory.(':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb er twee, en volgens veel lezers zijn het meesterwerken:

    'The passion between us is just like fire'
    Maria Esmeralda Rodriquez is het buurmeisje van Vincente del Bosque, ook wel de bondscoach van het Spaanse voetbalelftal. Vroeger toen Maria nog klein was, was Vincente haar oppas. Vincente en Maria weten alles van elkaar. Maria vind sporten geweldig. Ze kan goed voetballen en is de beste tango danseres van Spanje. Omdat Vincente weet dat Maria sporten zo geweldig vind, neemt hij haar mee naar Zuid-Afrika waar het WK Voetbal 2010 zich afspeelt. Alle voetballers zijn helemaal weg van Maria maar Maria blijkt hier maar weinig van te merken. Maria heeft namelijk alleen maar oog voor David Villa en David ook voor haar. David is getrouwd, maar is vastbesloten alles te verbreken..zolang hij maar bij Maria in de buurt kan zijn. En hoe loopt alles als het WK voetbal voorbij is?
    ________________________________________________________________________

    'Damn, this is real love!'
    De charmante topvoetballer Fernando Torres neemt na een zware werkdag de prostituee Esmeralda Madeira mee naar zijn hotel. Fernando valt als een blok voor haar donkere haar en en haar speelse glimlach en verzoekt haar om zijn hele verblijf in Madrid te blijven. Esmeralda blijft voor een groot bedrag bij hem en ze leren veel van elkaar. Fernando leert vrouwen te begrijpen en ze te respecteren. Terwijl Esmeralda leert hoe ze van een ordinaire prostituee in een nette dame verandert. Fernando en Esmeralda worden stapelverliefd op elkaar. Maar hun liefde lijkt onmogelijk. De vakantie van Fernando loopt aan zijn einde en dat betekend dat hij weer terug zal moeten naar Engeland. En Esmeralda kan haar straatarme familie hier nooit achter laten.
    - Verhaal geïnspireerd door de film 'Pretty Woman'


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Blaze schreef:
    Ik heb er twee, en volgens veel lezers zijn het meesterwerken:

    'The passion between us is just like fire'
    Maria Esmeralda Rodriquez is het buurmeisje van Vincente del Bosque, ook wel de bondscoach van het Spaanse voetbalelftal. Vroeger toen Maria nog klein was, was Vincente haar oppas. Vincente en Maria weten alles van elkaar. Maria vind sporten geweldig. Ze kan goed voetballen en is de beste tango danseres van Spanje. Omdat Vincente weet dat Maria sporten zo geweldig vind, neemt hij haar mee naar Zuid-Afrika waar het WK Voetbal 2010 zich afspeelt. Alle voetballers zijn helemaal weg van Maria maar Maria blijkt hier maar weinig van te merken. Maria heeft namelijk alleen maar oog voor David Villa en David ook voor haar. David is getrouwd, maar is vastbesloten alles te verbreken..zolang hij maar bij Maria in de buurt kan zijn. En hoe loopt alles als het WK voetbal voorbij is?
    ________________________________________________________________________

    'Damn, this is real love!'
    De charmante topvoetballer Fernando Torres neemt na een zware werkdag de prostituee Esmeralda Madeira mee naar zijn hotel. Fernando valt als een blok voor haar donkere haar en en haar speelse glimlach en verzoekt haar om zijn hele verblijf in Madrid te blijven. Esmeralda blijft voor een groot bedrag bij hem en ze leren veel van elkaar. Fernando leert vrouwen te begrijpen en ze te respecteren. Terwijl Esmeralda leert hoe ze van een ordinaire prostituee in een nette dame verandert. Fernando en Esmeralda worden stapelverliefd op elkaar. Maar hun liefde lijkt onmogelijk. De vakantie van Fernando loopt aan zijn einde en dat betekend dat hij weer terug zal moeten naar Engeland. En Esmeralda kan haar straatarme familie hier nooit achter laten.
    - Verhaal geïnspireerd door de film 'Pretty Woman'


    Ken ik al. En je moet eens gaan schrijven aan die eerste. Want dat is inderdaad een meesterwerk. Die andere staat op het lijstje ('A)

    @Reyon.
    Die kent iedereen, omdat hij gewoon briljant is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik verveel me ook dus ik ga mee lezen hehe

    OHMYGEORGE schreef:
    Ken ik al. En je moet eens gaan schrijven aan die eerste. Want dat is inderdaad een meesterwerk. Die andere staat op het lijstje ('A)
    Die kent iedereen, omdat hij gewoon briljant is.

    Ja maar met die eerste story loop ik wat vast. Maar ik zal proberen ook daar snel mee verder te gaan (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Blaze schreef:
    (...)
    Ja maar met die eerste story loop ik wat vast. Maar ik zal proberen ook daar snel mee verder te gaan (:


    Oh, dat heb ik ook altijd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dit verhaal, zeker een aanrader ben er zelf verslaafd aan


    (Be)lieve in (you)rself

    OHMYGEORGE schreef:
    (...)

    Ken ik al. En je moet eens gaan schrijven aan die eerste. Want dat is inderdaad een meesterwerk. Die andere staat op het lijstje ('A)

    @Reyon.
    Die kent iedereen, omdat hij gewoon briljant is.


    Jah,,dat weet ik,,maar ik wou nog eens reclame maken =)
    feitelijk zouden we hem terug naar de top 5 moeten stemmen ofzo =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'