• Nou kijk ik ga elke dag met de bus naar school. En plotseling stond er vandaag iemand die bij mij ook op de judo gezeten heeft. Zullen we hem even R noemen
    En nou ja ik hadt vandaag gym dus ik moest met een gigantische tas naar school -_-'. Zegt zo'n vriend van R:'Kijkt die gaat in de bus kamperen.'
    Dus R een beetje flauw lachen enzo. En de vriend van R keek even niet en toen zwaaide R even naar mij. Maar op dat moment keek die vriend dus weer om. En die vriend vroeg zo aan R: 'Ken je haar?'
    En R zei: 'Nee.'
    Toen dacht ik echt zo van je kant me wel eikel. En toen draaide die vriend van hem zich weer om en zwaaide R weer.
    En ik denk zo van zeg gewoon dat je me kent want maakt dat nou uit?
    Als ik R tegen kom op straat dan maakt hij ook altijd gewoon een praatje maken enzo. En dan is een vriend van hem er bij en dan doe je of je me niet kent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ie nog eens op je afkomt negeren vraagt ie zich vanzelf af wat er is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    spreek hem gewoon aan.
    zeg 'als je me niet wilt kennen, goed maak dan ook geen contact meer.
    zowel, doe dan niet alsof je me niet kent.'

    Gewoon zeggen, alsof kerel's beter weten

    Ga hetzelfde doen! ga hem ook uitlachen om bijv. ''zijn schoenen'' waar een vriendin bij is en dan doen alsof je hem niet kent.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Zo zijn verlegen jongens die stoer willen doen (krul)


    -

    Ga hem gewoon ook negeren of vraag hem gewoon rechtuit wat zijn probleem precies is.


    effort never betrays you

    ATL schreef:
    Als ie nog eens op je afkomt negeren vraagt ie zich vanzelf af wat er is.


    + Wij hebben heel vaak van die enorme mappen mee naar school :'] Sommigen zelfs op A1 formaat ofzo. Echt huge.


    No growth of the heart is ever a waste

    Loser.
    Moet je even heel erg bezitterig doen met al z'n vrienden erbij.
    "Heeeeee lieverd!" -knuffel-


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat een sukkel zeg! Jij kan er ook niks aan doen dat je met zo'n tas moet lopen. Echt vaag gedoe. :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    als er nog is eenvriend bij staat met hem een praatje gaan maken :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    > verplaatst naar relaties ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay