• De stelling van vandaag luidt:
    Men moet meer Engels in Nederland gaan gebruiken om het Engelse taalniveau te verbeteren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    oneens
    dat moet iedereen voor zichzelf weten
    alhoewel, mensen die de taal wat minder goed beheersen, mogen wel wat meer engels leren :P

    nee, nederlands blijft hier onze taal, misschien meer engels op school maar voor de rest ook niet


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Oneens, we zijn Nederlands voor een reden. Wij spreken al genoeg Engels(en andere talen) en als mensen denken dat hun Engels niet goed is kunnen ze een cursus nemen.
    Het is niet zoals in Frankrijk, dat we de basis niet kennen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Uhmm, spreken we al niet genoeg engels? :P


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Oneens, er worden al zoveel engelse en franse woorden in het nederlands gebruikt dat je nog amper echt nederlands praat soms. We moeten fier zijn op onze taal en die ook gebruiken, niet gaan verwaarlozen door meer engels te gaan praten.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Eens. We leren Engels om dat dat de internationale taal is van de wereld. Zelfs was dat Chinees, in plaats van Engels, dan zouden we dat ook moeten leren om in het buitenland hoog te schoppen. Omdat dat namelijk de taal is die wel iedereen kent. Je gaat toch niet bijvoorbeeld in Frankrijk Nederlands gaan praten? Ik vind dat Nederland een beetje beter kan. Gewoon, voor de zekerheid.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Communist schreef:
    Nee. Het Nederlands is hier de officiële taal. Niet het Engels.


    effort never betrays you

    Communist schreef:
    Nee. Het Nederlands is hier de officiële taal. Niet het Engels.

    Nee. Dat moet massaal met de hele wereld gebeuren, anders heeft het toch geen zin.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Communist schreef:
    Nee. Het Nederlands is hier de officiële taal. Niet het Engels.

    Dat mag zo zijn, maar de globalisering hou je toch niet tegen. Kijk maar naar de economie.

    ON: Eens.


    No growth of the heart is ever a waste

    RINGDINGDONG schreef:
    Oneens, we zijn Nederlands voor een reden. Wij spreken al genoeg Engels(en andere talen) en als mensen denken dat hun Engels niet goed is kunnen ze een cursus nemen.
    Het is niet zoals in Frankrijk, dat we de basis niet kennen.

    Ik ben het eens met RINGDINGDONG


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    I don't care.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Communist schreef:
    Nee. Het Nederlands is hier de officiële taal. Niet het Engels.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Oneens.


    Life´s shit, holy shit

    in het algemeen:nee. Nederlands is de voertaal en dat moet zo blijven. Maar als je het thuis spreekt heb ik daar geen probleem mee :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'