• De stelling van vandaag luidt:
    Men moet meer Engels in Nederland gaan gebruiken om het Engelse taalniveau te verbeteren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het mag wel wat minder, vooral ''fuck you''.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee. Het Nederlands is hier de officiële taal. Niet het Engels.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind het zo wel goed eigenlijk :P


    Life is hard and then we die

    ik spreek zowizo liever engels dan NL
    heb geen mening hier op
    spreek zowizo meer engels dan NL anders verstaan me vrienden me niet


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    meh.
    Nederlanders zijn zowiezo de mensen die de meeste talen kunnen en het het beste kunnen leren enzeau. Dunno.
    /care.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mee eens, Engels is een super mooie taal en er zijn te veel mensen die het niet goed beheersen en zich dus ook niet goed verstaanbaar kunnen maken in het buitenland.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind engels een leukere en prettigere taal dan nl, maar nederland spreekt echt heel goed engels voor een niet engelstalig land, dus ik vind het niet nodig. En als iemand graag beter engels wil leren, kan die dat makkelijk zelf regelen.


    Alis volat propriis

    Dat is een keuze die een individueel voor zichzelf moet maken.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Dat moet ieder voor zich beslissen vind ik. Vooral voor mensen met dyslexie zal het niet makkelijk zijn om een taal nog meer te gebruiken, en dan een vreemde taal zoals bijvoorbeeld Engels.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Dat moet iedereen zelf weten.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Oneens.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wees blij dat we al Engels kunnen, het blijft Nederland, en in Nederland hoort Nederlands gesproken te worden. Oneens dus.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Eens.

    Eens,
    maar het mag niet ten koste gaan van het Nederlands. Maar het is wel belangrijk dat wij goed Engels spreken, hier kom je heel ver mee. Verder dan met nederlands.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oneens.
    We hebben hier al een officiële taal. En dat is het Nederlands. Dus dát moeten we hier spreken (:
    Engelstaligen gaan toch ook geen Chinees leren omdat dat het meest wordt gesproken op de wereld?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42