• Afgelopen week zat ik in Berlijn. En het was daar dus ontzettend koud. Mijn ex (van 2 jaar geleden) ging me vaak knuffelen, zodat ik het wat warmer kreeg. Alleen hij had het om een stomme reden uitgemaakt; zodat hij vrij was op zijn vakantie. Nadat hij terug was van vakantie wilde hij me terug. Daar wilde ik niets van weten, en ik heb hem een lange tijd genegeerd. Na een tijdje werden we vrienden. Maar afgelopen week zijn we heel close met elkaar omgegaan. En nu heb ik weer gevoelens voor hem. En dat vind ik echt zo dom van mezelf.

    Wat moet ik nu doen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Erachter komen hoe het andersom zit?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Erachter komen hoe het andersom zit?

    Indeed. En ik vind het niet dom :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    Erachter komen hoe het andersom zit?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    Erachter komen hoe het andersom zit?


    Hehe, dat is een goeie. Ik ga uitvinden hoe het bij hem zit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben het helemaal eens met Annick =)
    Ik zou miss alleen wel oppassen. Die gast heeft je tenslotte al is gekwetst..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nou, dat deed mijn ex ook bij mij en hij wou mij terug. Maar ik heb hem pas geleden duidelijk gemaakt dat ik niet wil dat hij me op die manier aanraakt, puur om wat duidelijkheid te scheppen. Want dat heeft een mens zoals ik nodig, ik heb er een gruwelijke hekel aan om ergens misbruikt bij te worden en daarom raad ik jou ook aan om je kop bij dit soort dingen te houden. Wat zegt je gevoel en wat zie jij zelf bij hem? Is het iemand die meerdere lijntjes uit heeft staan om mee te vissen?
    Dus pas als je zeker weet dat je wat voor hem voelt kun je eventueel stappen zetten, maar ik vind de reden waarom het uitging heel erg dom en als ik jou was zou ik mezelf voor een tweede fout behoeden. But that's just me.

    Mijn relatie ging ook om een domme reden uit, maar het maakte mij wel haarfijn duidelijk wat voor iemand het was en hopelijk heeft dat het ook bij jou gedaan. Gebruik je verstand, is mijn advies.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 20:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom is dat dom van jezelf?

    Ik zou er gewoon achter proberen te komen of hij nog wat voor jou voelt, en of je weer met hem wilt.
    Zo nee? Lekker met rust laten!
    Zo ja? Lekker er voor gaan
    :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volg je intuïtie. Als je er nog steeds een goed gevoel bij hebt en (bijna) zeker weet dat hij het niet nog eens om zo'n domme reden uit zal maken, vraag hem dan gewoon wat hij nog voor je voelt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.