• Ja, zo'n profielkeuze test waarbij je beroepskeuzetests kan doen enzo. Nou het hoort je dus te helpen met wat je wilt en ik was nooit echt zeker met wat ik wou. Maar de laatste tijd dus wel. Ik ben er net weer mee bezig geweest en nu twijfel ik dus weer. Of ik nou evenementenplanner/organisator of styliste wil worden.
    Nou fijn, was ik erover uit komt dit. Dit helpt mij dus gewoon echt niet D:
    Wie heeft dit ook?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik had dat ja vorig jaar en nu ben ik een beetje bang dat ik de verkeerde keus heb gemaakt....


    #WWED - What Would Emma Do?

    Op het moment wil ik graag tandarts worden.
    Maar ik weet zeker dat als ik die test doe er iets anders uit komt. En aangezien ik erg beïnvloedbaar ben, ga ik dan ook erg twijfelen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    affinity schreef:
    ik had dat ja vorig jaar en nu ben ik een beetje bang dat ik de verkeerde keus heb gemaakt....

    Wat heb jij gekozen dan? ;o En daar ben ik nu dus ook wel bang voor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb helemaal geen toekoomst:9~
    ik vind alles wel wat leuk, maar als ik denk van; 'joh elif, wil je dit later echt doen?' dan weet ik het weer niet meer (krul)


    we were always meant to say goodbye.

    Ik heb wel een paar dingen waarvan ik graag nog wat meer zou willen weten. Ik weet niet in welke klas jij zit en of jullie ook beroepskeuzedagen hebben? Dan ga je met alle 4e klassen (dat is bij ons zo) naar een hogere school en dan krijg je allemaal voorlichtingen over beroepen die jou leuk lijken.
    Heb je dat niet? Misschien kun je dan eens wat informatie vragen over die twee beroepen. Niemand verwacht van jou dat je nu al weet dat je of styliste, of evenementenplanner wil worden. (;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik doe dit jaar eindexamen en ik weet het nog steeds niet precies :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Warfarer schreef:
    Op het moment wil ik graag tandarts worden.
    Maar ik weet zeker dat als ik die test doe er iets anders uit komt. En aangezien ik erg beïnvloedbaar ben, ga ik dan ook erg twijfelen...

    Dan mag jij mijn tanden later gaan bleken. En ik snap wat je bedoelt, ik dahct ook dat ik het wel zeker wist en toch niet dus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou gewoon datgene kiezen waarvan je denkt; Dáaaar heb ik wat aan, of zo. Vraag aan je ouders wat ze het beste bij je vinden passen.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Ik heb dat ook gedaan en ik kwam er niks wijzer uit --"
    Ik weet ECHT ni wa ik wil doen en da is zo frustrerend want ik zit al een jaar thuis en ik weet gwn niet wat te doen --"


    Stop wishing, Start doing..

    wanneer moet je de beslissing maken?
    ik wist eigenlijk altijd al dat ik duits en engels wou studeren , heb zelfs nooit aan iets anders gedacht :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Euphoria schreef:
    Ik heb wel een paar dingen waarvan ik graag nog wat meer zou willen weten. Ik weet niet in welke klas jij zit en of jullie ook beroepskeuzedagen hebben? Dan ga je met alle 4e klassen (dat is bij ons zo) naar een hogere school en dan krijg je allemaal voorlichtingen over beroepen die jou leuk lijken.
    Heb je dat niet? Misschien kun je dan eens wat informatie vragen over die twee beroepen. Niemand verwacht van jou dat je nu al weet dat je of styliste, of evenementenplanner wil worden. (;

    Ik zit pas in 3 VWO en ik moet in Februari mijn profiel kiezen en het word waarschijnlijk Cultuur en Maatschappij of Economie en Maatschappij die profielen scoren telkens even hoog en lijken me ook het leukst maar bij het beroep dat ik wil gaan doen als ik dat weet kan ik de beste keuze maken. Maarja over evenementenplanner weet ik al redelijk veel en over styliste ook dus het is allemaal zo moeilijk. Maar als wij dat ook ergens in de 4e of later gaan doen doe ik dat zeker.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Seel schreef:
    wanneer moet je de beslissing maken?
    ik wist eigenlijk altijd al dat ik duits en engels wou studeren , heb zelfs nooit aan iets anders gedacht :Y)

    In Februari. :Y)
    Hahaha dan bof jij echt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    JustLikeYou schreef:
    Ik heb dat ook gedaan en ik kwam er niks wijzer uit --"
    Ik weet ECHT ni wa ik wil doen en da is zo frustrerend want ik zit al een jaar thuis en ik weet gwn niet wat te doen --"

    Ooooh dat is echt kut! Maar wat zijn je intresses dan?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    RODEKAART schreef:
    Ik zou gewoon datgene kiezen waarvan je denkt; Dáaaar heb ik wat aan, of zo. Vraag aan je ouders wat ze het beste bij je vinden passen.

    Hahaha ik weet dus niet waar ik wat aan heb ;x Man waarom moet je nou nu al zulke keuzes maken!?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nu ga ik gewoon de middelbare school uit doen in ASO, dat staat vast.
    Maar daarna...?
    Goh, ik lig er nu nog niet wakker van, maar sowieso dat ik ook echt niet ga kunnen kiezen.


    effort never betrays you