• De stelling van vandaag luidt:
    Sms-en onder de les kan geen kwaad.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Één smsje tijdens de les kan heus geen kwaad, maar de hele tijd sms'en wel natuurlijk omdat je dan niks meer van de les volgt.

    Oneens, anders zouden er geen regels over gemaakt zijn


    Today will be Girl's Day party with you~

    Eens, maar niet als je het de hele les doet


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Stripe schreef:
    Ik heb hier niets positiefs over te zeggen. Natuurlijk kan het wel kwaad. Je zit niet voor niets in de les en er staat niet voor niets iemand voor de klas die jóu wat wilt leren. Diegene die voor de klas staat weet het allemaal al, hoor. Die hoeft het niet te leren. Ik vind het dan respectloos om te gaan sms'en. Maar goed, dat is mijn standpunt.


    Militat omnis amans

    Yukari schreef:
    Één smsje tijdens de les kan heus geen kwaad, maar de hele tijd sms'en wel natuurlijk omdat je dan niks meer van de les volgt.


    You are beautiful, you are love.

    Communist schreef:
    Eens, mits de rest van de klas er geen last van heeft.


    Life is a beautiful struggle

    Eens want ik doe het bijna iedere les XD

    Oneens. Ik vind het echt wel respectloos om te smsen terwijl je in de les zit. En als we het wel zouden toelaten, waar gaan we dan de grens trekken tussen 'dit gaat nog' en 'dit gaat te ver'? Volgens mij is dat onmogelijk, dus laat het maar gewoon verboden zijn.
    Ik moet toegeven dat ik het zelf bij bepaalde lessen ook wel doe, maar eigenlijk vind ik dit van mezelf ook respectloos.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Laptop meenemen, msn opstarten, kan toch ook geen kwaad?
    doh.


    I live for the applause, you will die for it.

    Apocalyps schreef:
    Oneens. Ik vind het echt wel respectloos om te smsen terwijl je in de les zit. En als we het wel zouden toelaten, waar gaan we dan de grens trekken tussen 'dit gaat nog' en 'dit gaat te ver'? Volgens mij is dat onmogelijk, dus laat het maar gewoon verboden zijn.
    Ik moet toegeven dat ik het zelf bij bepaalde lessen ook wel doe, maar eigenlijk vind ik dit van mezelf ook respectloos.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hmmm.
    Oneens omdat het de bedoeling is dat je oplet tijdens de les.
    Eens omdat er toch niemand is die altijd oplet en zolang je er geen andere mee stoort is het niet veel erger dan gewoon wat wegdromen tijdens de les.


    effort never betrays you

    als het belangrijk is: nee
    anders is het wel een beetje aso
    (cat)

    vrolijk schreef:
    oneens, lessen zijn er om te volgen niet om afgeleid te worden door smsjes, dat je daar de heletijd mee bezig bent kdenk dat je dan niet zo goed met de les bezig kan zijn waarvoor die bedoeld is, maar 1 keertje een smsje kan geen kwaad.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    1 smsje kan geen kwaad_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    eens.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.