• Beste quizletters,

    Ik ben een paar weken van Quizlet geweest, en zie dat Quizlet compleet is veranderd! Dat valt gewoon echt op.
    Ik bedoel, iedereen zit harstikke bot op elkaar te reageren, nou gezellig.
    en allemaal die stomme reacties op elkaar, dat is toch helemaal nergens voor nodig?
    Nu vinden jullie me misschien een zeikerd, maar ik wilde mijn mening toch even laten horen. En ik weet zeker dat er meer mensen zijn die er zo over denken.

    Groetjes,
    Captivity

    Parviainen schreef:
    (...)Veel hebben er een ban gekregen, waarvan een paar een perma ban om een kut reden die nergens op slaat. Mijn functie is weggenomen, mensen gingen zich ermee bemoeien, sommige gaven niet toe dat ze fout zaten wat ik nog steeds erg dom van ze vind en ik noem geen namen. Maar ik kan beter m'n mond houden.


    Sorry maar waar ging het over dan ;$

    Vind ik ook.

    Ik heb ook in een topic gezegd dat het net lijkt of bot of arrogant doen een nieuwe trend is geworden. Fine, je mening geven is prima en je mag er ook wel wat pit achter zetten als je 't mij vraagt. Maar sommige dingen gaan zelfs mij over de scheef. Laatst werd zo'n meisje helemaal afgezeken omdat ze een topic opende over Bill's nepnagels. En dan heb ik zoiets van: als je arrogante/klotereacties wil geven, doe dat dan voor de spiegel dan hebben anderen er geen last van. En laat het normaal reageren dan aan de rest over.
    Klaar.

    Dat is wat ik denk :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zie er helemaal niks van.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    De sfeer kan niet eeuwig leuk en gezellig blijven. Af en toe moet er toch eens een vette stoot komen? Anders wordt het saai. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.