• In de HMH 15 Maart 2011?
    Ik heb namelijk niet mijn kaartje besteld en ik vroeg me af wie er hier nog meer gaan. Dan kan ik jullie misschien wel meeten!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zag haar vorig jaar op Werchter en dat was best leuk en goed. Maar ik vind het nu ook weer niet nodig nog eens naar een concert te gaan van haar. Ik geef mijn geld liever aan andere concerten van wie ik nog niet zag of wie ik heel graag nog eens wil zien. :')
    Veel plezier alvast! :9~

    Unhearted schreef:
    Ik zag haar vorig jaar op Werchter en dat was best leuk en goed. Maar ik vind het nu ook weer niet nodig nog eens naar een concert te gaan van haar. Ik geef mijn geld liever aan andere concerten van wie ik nog niet zag of wie ik heel graag nog eens wil zien. :')
    Veel plezier alvast! :9~

    Dankjewel! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    wat is de HMH ?

    xxx

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 19:14 ]


    Bieberfeverrr <33333!

    Sherrel14 schreef:
    wat is de HMH ?

    xxx

    De Heineken Music Hall in Amsterdam een concertzaal :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het ouders smoesje van dit moment; Examens. Dus geen concerten voor mij totdat ik daarmee klaar ben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Significance schreef:
    Ik niet, ik vind sommige liedjes van haar wel leuk hoor! maar om nou een optreden van haar bij te wonen ... hmm nee.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    OHMYGEORGE schreef:
    Het ouders smoesje van dit moment; Examens. Dus geen concerten voor mij totdat ik daarmee klaar ben.

    Hm het is wel verstandiger maar het is wel jammer!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga ooook ;3


    Never look back, don't doubt tomorrow.