• Hoe bedoel je, kijkt teveel Oh Oh Cherso. ;x

    8 totaal verschillende mensen die elkaar niet kennen, die samen 3 weken moeten doorbrengen in Chersonissos.
    3 volle weken, vol gekkigheid, drank, neuken, en ruzies.


    Ik denk niet dat ik veel hoef uit te leggen, want het is op dezelfde basis als het tv progama, maar dan anders., x’D

    Rollen;
    4 meiden;
    -Valentijn Joy Chase [Cupido]
    -Sarita Schneider [Sushita]
    -Sarah Florius [DaVincie]
    -Cassidy Scarlett Alexia Addley [Faitytale]
    4 jongens;
    -Alex Kilian Dylan Noway [Flex]
    -Joëy Chase [Machine]
    -Justin Alex Smit [Casanova]
    -Chris Rossen [Batser]
    Veel meiden die bij de jongens betrokken worden;
    Veel jongens die bij de meiden betrokken worden;

    Wat wil ik weten;
    Rol;
    Helle Naam;
    Bijnaam+hoe je er aan komt;
    Leeftijd;
    Afkomst-plaats nederland!-;
    Karakter-Uitgebreid!-;
    Uiterlijk+Foto;
    Iemand die voor jou naar Cherso mag komen;

    Kiest de beste, niet de eerste., [a]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 17:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mensen, ik heb ook nog jongens nodig hoor., ;O


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ga een jongen voor je maken (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    Ik ga een jongen voor je maken (:

    Jheah! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol; Jongen
    Hele Naam; Joëy Chase -het is de broer van Valentijn-
    Bijnaam; Machine. Joëy is een echt seksmachine, hij heeft elk weekend een ander en hij neukt er elke keer helemaal oplos.
    Leeftijd; eeëntwintig
    Afkomst; Net zoals Valentijn, Tilburg
    Karakter; Joëy is een spontane jongen, hij maakt vaak droge grapjes en hij is succesvol bij de vrouwen. Hij is wel te vertrouwen maar hij heeft vaak een ander, maar het maakt hem niet uit wat iedereen over hem denkt, zolang hij maar Machine kan zijn. Hij is opzich best slim, maar zo komt hij nooit over. Hij is een rasecht feest beest, is er geen feestje, dan maakt hij die wel. En hij valt wel in vergelijking met Tony aka. Sterrtje, van oh oh Cherso
    Uiterlijk+Foto; The Machine
    Iemand die voor jou naar Cherso mag komen; Heel veel vrouwen, lekker wijven dus!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    Rol; Jongen
    Hele Naam; Joëy Chase -het is de broer van Valentijn-
    Bijnaam; Machine. Joëy is een echt seksmachine, hij heeft elk weekend een ander en hij neukt er elke keer helemaal oplos.
    Leeftijd; eeëntwintig
    Afkomst; Net zoals Valentijn, Tilburg
    Karakter; Joëy is een spontane jongen, hij maakt vaak droge grapjes en hij is succesvol bij de vrouwen. Hij is wel te vertrouwen maar hij heeft vaak een ander, maar het maakt hem niet uit wat iedereen over hem denkt, zolang hij maar Machine kan zijn. Hij is opzich best slim, maar zo komt hij nooit over. Hij is een rasecht feest beest, is er geen feestje, dan maakt hij die wel. En hij valt wel in vergelijking met Tony aka. Sterrtje, van oh oh Cherso
    Uiterlijk+Foto; The Machine
    Iemand die voor jou naar Cherso mag komen; Heel veel vrouwen, lekker wijven dus!

    Super! ik had wel ff een vraagje., hoe is de relatie tussen Joey en Valentijn?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    Super! ik had wel ff een vraagje., hoe is de relatie tussen Joey en Valentijn?


    Ze zijn meestal best close, maar ze kunnen afentoe ook het licht uit elkaars ogen steken. Want Joëy is vaak heel irritant tegen Valentijn, waardoor Valentijn heel erg arrogant word.

    snel beginnen dude! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    (...)

    Ze zijn meestal best close, maar ze kunnen afentoe ook het licht uit elkaars ogen steken. Want Joëy is vaak heel irritant tegen Valentijn, waardoor Valentijn heel erg arrogant word.

    snel beginnen dude! :9~


    Oke dankje ;]
    Jha wil wel, maar ik moet nog iets meer mensen hebbe., tenminstne nog 1 meisje en 2 jongens want de rest komt tog pas later., [a]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 19:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Iedereen die zich heeft opgegeven voor Meisje diem ee naar Cherso gaat, ik heb alle meisjes al., zouden jullie het erg vinden op gewoon een meisje op Cherso zelf te zijn? dus die niet oficieel bij de groep hoort maar er wel bij betrokken wordt? [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    zou ik je leeftijd btw iets ouder mogen maken?
    16 is namelijk wel erg jong op alleen op vakantie te geen met vreemde. bovendien moet ze meekunnen in 18+ clubs? [a]
    -je zit er btw wel al bij, maar tog [a]


    oke 18?


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    (...)

    oke 18?

    jha is goed ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik ga een jongen voor je doen!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Rol; Jongen die meegaat naar Cherso
    Helle Naam; Justin Alex Smit
    Bijnaam+hoe je er aan komt; Casanova. Hij heeft de bijnaam van een van zijn vrienden gekregen. Hij heeft hem verdient omdat hij ieder meisje weet te strikken mt zijn 'charmens' en zijn 'looks'.
    Leeftijd; 19
    Afkomst-plaats nederland!-; Rotterdam
    Karakter-Uitgebreid!-; Justin is bijna altijd vrolijk of iemand moet zo lullig tegen hem doen dat zijn humeur naar de klote gaat. Hij houd van muziek luisteren en uitgaan. Hij is dol op meisjes en de dingen die je er mee kan doen. Hij is een echte player dus haha
    Uiterlijk+Foto; Justin Alex
    Iemand die voor jou naar Cherso mag komen; alles met grote rondingen is goed, dus laten we het er op houden dat er een triljoen aan meisjes kunnen komen.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Jheah nog een rol en dan kan ik beginnen ^^
    moet ik wel eerst die ene rol hebben ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol; Jongen
    Helle Naam; Alex Rossen
    Bijnaam+hoe je er aan komt; Flex (lijkt op Alex, en omdat Alex een relaxt type is)
    Leeftijd; 19
    Afkomst-plaats nederland!-; Engeland
    Karakter-Uitgebreid!-; Alex is erg zelfverzekerd en durft makkelijk een meisje aan te spreken. Hij is erg 'relaxt' vandaar zijn bijnaam; Flex.
    Hij gaat heel veel uit met zijn gróte vriendengroep. Het komt bijna nooit voor dat hij géén meisje mee naar huis neemt. Hij behandeld zijn meisjes altijd met respect. Hij is wel kritisch en heeft meestal alleen one night stands, maar als hij een meisje echt leuk vind gaat hij volledig voor haar. Zo heeft hij een relatie gehad van 2 jaar, wat voor zijn doen erg lang was. Als hij een relatie heeft gaat hij niet vreemd. Verder zijn zijn ouders overleden toen hij jong was, toen is hij geadopteerd door een Nederlands koppel. Hij heeft niet veel contact met ze.
    Uiterlijk+Foto; bruin haar, blauwe ogen, gespierd, een aantal tattoo's en dure kleding
    Iemand die voor jou naar Cherso mag komen; Mensen van zijn vriendengroep.


    You are beautiful, you are love.

    Cannibal schreef:
    Jheah nog een rol en dan kan ik beginnen ^^
    moet ik wel eerst die ene rol hebben ;o


    kan je 'm nog gebruiken? ;o


    You are beautiful, you are love.