• Ik heb dus een crush, sinds hij vorig jaar in mijn klas kwam. Hij had een vriendin en het is nu een maand uit, of zo. Dus ik had misschien een beetje hoop. Hij begon ook meer met mij om te gaan, en daar was ik altijd heel blij om. Maandag vroeg hij voor de grap: 'Wil je kussen?' Ik was dom en ik wist niets te antwoorden. Maar mijn beste vriendin weet dat ik hem heel leuk vind, en sinds een paar weken is het van: 'Ja, ik vind hem zo leuk!' En ze had het ervoor nooit over hem. Ze heeft zelfs gezegd dat ze hem soms homo vond! Nou, en nu denken mijn andere vriendinnen dat hij haar leuk vind, omdat hij vaak naar haar kijkt. Alleen, ik ben er altijd bij als hij naar haar kijkt, en als ik er niet ben kijkt hij niet. Heel vaag, allemaal. Dus vanavond zouden we disco hebben, en ik wilde eerst ook gaan, tot mijn vriendin zei: 'Ja, hij komt ook, dus ik grijp mijn kans!' De laatste tijd doet ze al een beetje arrogant, en nu dit. Ze wéét dat ik hem heel leuk vind.
    Wat moet ik hiermee?


    Your call, Detective Shinypants.

    ik heb er zelf ook last van. :\ ik ben echt zoo freaking boos op dat meisje, (krul) dus ik heb geen raad.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 20:48 ]


    Life is a beautiful struggle

    anders moet jij gewoon je kans grijpen :Y)
    Je weet nooit (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ga ervoor. Laat dat kind maar lekker. 8'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had ongeveer hetzelfde probleem.
    Wat je eigenlijk moet doen is hem zoenen recht voor haar neus.
    Echt gewoon uit het niets op z'n bek pakken xD
    Heb ik zelf niet gedaan maar het is wél effectief ^^


    Time you enjoyed wasting was never really wasted <3