• Ja vandaag was ik op school en we stonden voordat de les begon weer met ons 'vrienden'groepje in de gang.. Zei er zo meisje tegen mij van ik zat vanochtend eens na te denken wat voor nut het leven heeft... Je wore geboren en gaat dood.. Je verdiend geld maar gaat toch weer dood dus wat heeft het eigenlijk voor nut...

    En nu zit ik hier na te denken..

    Heb jij een andere mening? Zeg het maar! Want ik ben benieuwd over wat jullie denken _O_


    My heart is yours and so am I

    Giants schreef:
    Daar wil ik niet over na denken.


    Idd
    Maar ik vind het gewoon leuk om t leven en ga proberen het beste er van te maken nut of geen nut:"D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Heatherfield schreef:
    Het nut? Ach, beter een leuke tijd hebben dan een kutte, right?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Significance schreef:
    Misschien zijn we wel geboren om te laten zien wat we van een leven kunnen maken?


    Hope goes lost but never dies.

    live now, pay later.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 19:38 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Waarom zou het leven nut moeten hebben?
    Niet alles heeft een reden of is van nut,het is zo als het is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Leve de filosofie. Al een geluk dat je daar meerduidige antwoorden op hebt. Maar ik heb gisteren test filosofie gehad, dus ik doe even niet mee :')


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    jah,,da denk ik ook vaak.
    maar weet jennje hebt geld nodig,en je kan altijd zo nét genoeg verdienen zodat je daar niet zit met een half miljoen zit als je dood gaat ofzo.
    en,weet je,,tis toch gewoon fun:Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het leven heeft echt wel zin denk ik hoor.
    Je wordt geboren om een kans te krijgen op geluk
    Je verdient geld om dat geluk te vergroten
    Je verzameld vrienden om je heen om het geluk nog verder te vergroten
    Je gaat weer dood met hopelijk het gevoel een fijn leven te hebben gehad en misschien om vervolgens in een soort van afterlife terecht tekomen.

    Geloof zelf niet echt in iets als een hemel maar ja daar kun je pas achter komen als je doodgaat en dat ben ik nog lang niet van plan (A)


    Time you enjoyed wasting was never really wasted <3

    ik denk dat als je dood gaat je weer in een ander lichaam komt, ik bedoel zoals hoeik me nu voel, ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn als ik me niet zo voelde.. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Ik kan niet tegen het idee dat je weer dood gaat, dus ik wil er niet over denken.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.