• Ja, ja, ja, ik haat meneer Slaa.

    da's mijn economie leraar en, en, en toen ik Tetris aan het spelen was op m'n rekenmachine wou hij mijn rekenmachine hebben en ik wou hem niet geven dus toen werd 'ie boos. "Rekenmachine of eruit" zei 'ie toen en werd ik chagerijnig en toen zei ik "Nou, als u daar nou zo blij van wordt, alsjeblieft" en toen gaf ik mijn rekenmachine. Hij ging weer op z'n te relaxte stoel zitten, terwijl 'ie ging proberen mijn higschore te verbeteren, wat 'm natuurlijk niet lukte (dûh). En toen kreeg ik mijn rekenmachine terug, maar Tetris stond er niet meer op -hoebedoeljezielig-. Later die dag hadden we scheikunde en toen gaf ik mijn rekenmachine aan een dude uit onze klas "zet Tetris er even op, wil je?" en toen kon ik weer Tetris spelen en mijn highscore verbeteren *bigsmile*
    Voor morgen moet ik t/m hoofdstuk 5 afhebben van economie, ik ben bij het eind van hoofdstuk 2. *woeps* > Leve internet!

    en ohja, het was niet zo dat hij les stond te geven en het de bedoeling was dat ik luisterde, hij was gewoon aan het niks doen. (nerd)


    Dat was mijn zeikverhaaltje over meneer Slaa.
    Hebben jullie ook van die suckers als leraren? (:



    NOTE: Even voor de mensen die gaan zeggen dat het logisch is, omdat ik geen spelletjes tijdens de les mag spelen, dat weet ik en dat vind ik ook best logisch. Maar ik vind het en dat is dan mijn mening, behoorlijk zielig om het meteen van de rekenmachine te verwijderen en te gaan dreigen met uitsturen. -geheel mijn mening natuurlijk-

    [ bericht aangepast op 14 okt 2010 - 22:21 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    ik wil ook tetris op mn rekenmachientje(krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    slaa is dat wel een achternaam :'D. ik hoor zijn vrouw al roepen of hij de slaa op tafel wil zeten. of bij een diner: meneer slaa wildt u de sla aan geven.


    mijn leraar aardeskunde zooooooo vergeet achtig al de pest


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Slaa ? alleen die naam al xD(lol)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whahaha! Wie zou die dude nou zijn?? xD


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Ik vind het trouwens echt stom...

    - Ik heb geen rekenmachine.
    - Ik heb honger..
    - En ik moet nog 30 van zulke berichten plaatsen om een niveau omhoog te gaan!! GRRR


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Oké.


    None but ourselves can free our minds.

    Haha ik zou zowiezo gewoon de les uit zijn gelopen, extra tussenuur ftw.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik wil ook zo'n rekenmachine ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik wil ook zo'n rekenmachine ^^


    Wij moeten in de 4e verplicht zo'n grafische en dan kan je daar, wat natuurlijk niet de bedoeling is, spelletjes op zetten (A)


    It ain't broke, so don't fix it.

    marjotjuh95 schreef:
    (...)

    Wij moeten in de 4e verplicht zo'n grafische en dan kan je daar, wat natuurlijk niet de bedoeling is, spelletjes op zetten (A)

    Waarom zet je het er dan wel op en speel je het überhaupt onder de les? Heel onverstandig, maar dat is mijn standpunt van wat ik heb gelezen. (:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Waarom zet je het er dan wel op en speel je het überhaupt onder de les? Heel onverstandig, maar dat is mijn standpunt van wat ik heb gelezen. (:


    Omdat het bij economie altijd zo is van: "Ga maar je werk maken" en dan gaat hij achter z'n computer zitten en kan je de hele les doen wat je wilt, zegmaar.
    En iedereen die een GR heeft, heeft er spelletjes op staan en iedereen die een GR heeft speelt wel eens een spelletje tijdens de les. Dat is gewoon zo. (en niet zeggen; 'oh je wilt er dus bijhoren?' want daar heeft het helemaal niks mee te maken)


    It ain't broke, so don't fix it.

    marjotjuh95 schreef:
    (...)

    Omdat het bij economie altijd zo is van: "Ga maar je werk maken" en dan gaat hij achter z'n computer zitten en kan je de hele les doen wat je wilt, zegmaar.
    En iedereen die een GR heeft, heeft er spelletjes op staan en iedereen die een GR heeft speelt wel eens een spelletje tijdens de les. Dat is gewoon zo. (en niet zeggen; 'oh je wilt er dus bijhoren?' want daar heeft het helemaal niks mee te maken)

    Dat zul je mij niet horen zeggen. Het is jouw toekomst, niet die van mij. ;D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ja mr. Erps.
    Hij is een best wel goede leraar (Deutsch!)Maar iedereen is bang voor hem. Want hij geeft namelijk altijd heel veel huiswerk en leerwerk op... en hij schreeuwt tegen mensen en is daarna weer heeeel lief. Echt eng.

    Ik was mijn schrift vergeten, wat ik niet wist en toen ik iets moest opschrijven kwam ik daar achter, ik wilde mijn vinger opsteken maar hij zei "Nu niet!" en toen schreef ik het maar in een ander schrift op. kwam hij naar me toe en schreeuwde hij : is dit jouw duitse schrift! ik schrok en zei ja... wtf wat maakt het nou uit waarin je het opschrijft, als je het maar opschrijft? toen bladerde hij mijn hele schrift door (waar dus al mijn prive dingen in stonden) en zei hij: nee he?

    Er zijn echt al 50.000 klachten over hem binnengekomen maar DAAR heeft hij het nooit over, hij wordt ook niet anders ofzo.


    ~brrrrrrrrrrrrr~