• Ja man. Ik had zo een rotdag vandaag, en ik kan niet eens verdrietig zijn. Ik zou nu echt graag wenen, maar ik ben gewoon blij ;o

    ~ Op school: Ik was de énige die de opdracht van Nederlands had gemaakt. Heel de klas krijgt een zero, behalve ik. Iedereen helemaal boos reageren. "Oh gosh Toke, als jij dat nu niet had gemaakt hadden we nu geen nul. Nerd, het komt door jou!" > Daar trok ik me niets van aan. Ik dacht -Lekker voor jullie allemaal, hoor.-
    ~ Dan tijdens de pauze ontloopt mijn vriendin me. Kom ik erachter dat ze boos op me is omdat ik haar niet genoeg aandacht geef. & Serious, ik baal ervan.
    ~ Kom ik thuis. Het eerste wat ik doe is naar toilet gaan. Kom ik binnen 'Toke, mijn oma is gestorven' zegt mijn moeder. Zo kom je dus ook gezellig te weten dat je overgrootmoeder dood is. > Uit ouderdom. Ze was echht slecht. Ze sliep alleen nog maar, en dus was het niet echt een verassing.
    ~ Moet ik ook nog naar het GGC. Praten met een vrouw over hoe het komt dat ik zo unhappy ben. Alles moeten vertellen, al mijn troubles enzo. Ben ik daar gaan janken. -.-
    ~ & toen? Toen kwam ik weer thuis en moest ik gaan studeren.

    What a beautifull day. Bedankt voor het lezen, <'3

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 21:36 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    gecondoleert met je oma... Hmm die dagen heb ik nou ook altijd stertke


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Gecondeleerd en Stertke meid.


    You're Never To Old To Make Your Dreams Come True

    En als je met iets ziet kan je altijd met me praten ik wil je graag helpen en als je iemand nodig hebt om te praten ben ik er


    You're Never To Old To Make Your Dreams Come True

    Wow.. gecondoleerd dan maar <3
    En weetje.. zulk soort dagen ken ik..
    Ik denk dat iedereen daar last van heeft ;')


    You can agree with me or you can be wrong

    Dat is nu eens wat je kan noemen een rotdag.
    Véél sterkte nog, van je overgrootmoeder.(flower)


    effort never betrays you

    gecondoleert. ;(
    en ik vind het best wel lame van die vriendin van je. ;(


    Life is a beautiful struggle

    gecondoleerd meisje en veel sterkte <3
    ik heb ook vaak van die dagen dat het niet mee zit, iedereen heeft ze wel eens.


    Behind the laughter it actually means something.

    Gecondoleerd en sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.