ShinObsessed schreef:
Nah voordat iedereen weer schijnheilig gaat doen en zeggen "Ik haat niemand haat is zo'n groot woord!" -Walgt- moet ik toch even zeggen Niemand! van jullie kan mij wijs maken nooit te hebben gezegt "Ik haat Bieber/Bill/Timberlake/Lady Gaga/Paris Hilton/etc"
Ik heb dat vroeger vast wel vaker gezegd. Maar toen wist ik nog niet wat dat voor effect op mij en anderen had, om mensen echt te haten en om dat alleen al uit te spreken. Ik doe niet aan haten, mensen die ik niet mag, zijn mijn aandacht en mijn energie gewoon niet waardig, that's all
Alyssicious schreef: Ik heb geen hekel aan artiesten. Oké, misschien wel aan enkele liedjes die ik niet echt kan aanhoren, maar niet aan die artiesten.
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
ShinObsessed schreef:
Nah voordat iedereen weer schijnheilig gaat doen en zeggen "Ik haat niemand haat is zo'n groot woord!" -Walgt- moet ik toch even zeggen Niemand! van jullie kan mij wijs maken nooit te hebben gezegt "Ik haat Bieber/Bill/Timberlake/Lady Gaga/Paris Hilton/etc"
FreeRunner schreef:
Ik haat geen artiesten.
Het enige wat ik kan bedenken, is dat ik wou dat Justin Bieber niet zo populair was. Ik bedoel, wat is er zo bijzonder aan hem, behalve dat hij toevallig goed kan zingen? Ik snap niet dat al die hordes meisjes achter hem aan hollen en hun eigen vriendje laten staan. Dat las ik eens in de Girlz!
Omg Levenloos
Liever hun eigen vriendje,echt een zonde